خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دولت را نباید مترادف نظام قرار داد»

محسن کوهکن، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دولت را نباید مترادف نظام قرار داد. دولت، نتیجه انتخاب مردم است.

به گزارش ایسنا، محسن کوهکن در جلسه علنی عصر امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت:  در ابتدا می‌خواستم به مشکلات حوزه انتخابیه بپردازم اما احساس کردم این مشکلات ریشه در مسائل کلانی دارند که ما ناگزیر از صبحت کردن درمورد آنها هستیم. نظام جمهوری اسلامی دو بال دارد اسلامیت و جمهوریت. در ۴۰ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد بال اسلامیت به خوبی عمل کرده و کارآمدی نظام هم به همین علت است اما بال جمهوریت چطور؟ بال جمهوریت انتخاب مردم است. امان از انتخاب بد! نتیجه انتخاب بد، ناکارآمدی است.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت خاطرنشان کرد: دولت را نباید مترادف نظام قرار داد. دولت، نتیجه انتخاب مردم است.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار کرد: ما اصل را بر این قرار دادیم کسانی که تراز خودشان را در حد ریاست جمهوری می‌بینند و برای این پست داوطلب می‌شوند و در زمان تبلیغات وارد صحنه شده و برای حل مشکلات کلید ارائه می‌دهند، نباید چند سال اول کارشان به انتقاد از دولت‌های قبلی بگذرد. بستن توپ انتقاد به دولت‌های قبلی چیز بدی است که در کشور ما نهادینه شده است.

وی با بیان این‌که «دولت کارآمد برای منتخبین مردم احترام قائل است» خواستار پذیرش درخواست ملاقات مجمع نمایندگان استان اصفهان از سوی رییس‌جمهور و بیان مطالباتشان شد.

وی هم‌چنین خواستار همکاری قوا در بحث مبارزه با فساد شد و با اشاره به اظهارات امروز روحانی و با انتقاد از سیاست دولت در مورد ارز ۴۲۰۰ تومانی ابراز عقیده کرد: این که بحث دو میلیارد پول در آمریکا را پیش می‌کشید نتیجه تصمیم مدیریتی دولت قبل بود که درست یا غلط تشخیص داد زمان خرید اوراق الان نیست.

کوهکن گفت: کمترین کمک ما به دستگاه قضایی این باشد که اگر سراغ برادر یا خویشاوندان ما می‌آیند بیطرفی انتخاب کنیم و درخواست رسیدگی قضایی را داشته باشیم.

وی افزود: در سالی که  در آن انتخابات داریم همه معتقدیم باید دست به دست هم داده جو را آرام و مردم را امیدوار کنیم تا همه پای صندوق رای آمده و از این صندوق‌ها مجلس مقتدری بیرون بیاید. در این مدت باقی مانده به مردم امید دهید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا