خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخشان: نباید کالدرون محروم می‌شد/ همدانی: کار غیراخلاقی تبعات دارد

/گفت‌وگو با حمید درخشان و ستار همدانی/

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس به علت اظهارنظرش در مصاحبه با روزنامه‌ی ایران ورزشی یک جلسه محروم شده بود. او در این مصاحبه گفته بود امیدوارم نتیجه‌ی بازی در زمین رقم بخورد. انصاف نیوز در این باره با حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس و ستار همدانی بازیکن سال‌های نه چندان دور استقلال به گفت و گو پرداخت. درخشان معتقد است اگرچه نمی‌توان حرف کالدرون را تایید کرد اما محرومیت او هم کار درستی نبوده، همدانی هم می‌گوید رفتار کالدرون حرفه‌ای نبود و انتظار بیشتری از او می‌رفت.

 

درخشان: محروم کردن کالدرون درست نبود

درخشان درباره‌ی تصمیم کمیته‌ی انضباطی مبنی بر محرومیت کالدرون گفت: «این که یک نفر حرفی بزند و او را محروم کنند درست نیست. او نظر خود را گفته اما به هر حال این تصمیم کمیته‌ی انضباطی است.»

او درباره‌ی صحت گفته‌ی کالدرون گفت: «بعید می دانم چنین چیزی باشد.حرف زدن از این موضوعات خوب نیست و نمی توانیم افرادی را محکوم کنیم که در شکل‌گیری نتایج نقش دارند. تا جایی که من می دانم همه چیز به این بستگی دارد که تیم شما چقدر در زمین توان داشته باشد و اگر تیم شما خوب بازی کند احتمال نتیجه گیری زیاد است و جای حرف و حدیث باقی نمی ماند.»

همدانی: از کالدرون انتظار می‌رفت حرفه‌ای‌تر عمل کند

همدانی درباره ی محرومیت سرمربی آرژانتینی پرسپولیس گفت: «طبیعتا حرفی که در چارچوب قوانین فوتبال نمی گنجد تبعاتی دارد. رفتار آقای کالدرون حرفه‌ای نبود و انتظار می رفت او قدری حرفه ای‌تر رفتار کند.

این پیشکسوت استقلال درباره‌ی بی اخلاقی‌های موجود در فوتبال ایران گفت: «فوتبال در سایر کشورها عامل تحکیم جامعه است و به طور کلی ورزشی لذت بخش است همه ی مربی‌ها و بازیکنان و مدیران باشگاه‌ها باید تلاش کنند این ورزش از مسیر خود منحرف نشود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا