خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ابتکار هم دغدغه‌های زنانه دارد، اما مولاوردی بماند!

رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی درباره‌ی احتمال حضور معصومه ابتکار در معاونت امور زنان ریاست جمهوری، خانم ابتکار نیز به هر حال زن هستند و دغدغه‌های زنانه دارند، اما علاقمندیم شهیندخت مولاوردی در سمت خود باقی بماند.

پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز، گفت: امیدواریم خانم مولاوردی همچنان در سمت خود باقی بمانند‌ و ادامه دهنده‌ی برنامه‌هایشان باشند.


فخرالسادات محتشمی‌پور:

«ابتکار» در حوزه محیط زیست تجربه‌های ارزشمندتری دارد

mohtashamipor fakhrosadatدر همین حال، «فخرالسادات محتشمی‌پور»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر جایگزینی معصومه ابتکار در  معاونت امور زنان ریاست جمهوری، گفت: امیدواریم همچنان مولاوردی در سمت خود باقی بمانند‌.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز در این باره، تصریح کرد: برخی افراد در حوزه‌های مختلف نیز مدیریت کارآمدی دارند و معتقدیم خانم ابتکار حتی می‌تواند در قامت وزیر ظاهر شود.

این فعال زنان، خاطرنشان کرد: هر چند خانم ابتکار در گذشته ارتباطاتی با دفتر امور زنان داشته‌اند و در قالب نهادهای غیردولتی و مدنی فعالیت‌هایی داشته‌اند، اما به نظر بنده در حوزه‌ی تخصصی خودشان و بویژه محیط زیست تجربه‌های بیشتر و ارزشمندتری دارد.

محتشمی‌پور تأکید کرد: شهیندخت مولاوردی چهار سال در این حوزه کار کرده است و می‌توان نقد و داوری منصفانه‌ای نسبت به عملکردش داشت. او مورد اقبال گروه‌های مختلف اجتماعی و بویژه زنان است و می‌تواند فعالیت‌های نیمه تمام ‌خود را با کادر ورزیده‌تری به نتیجه برساند.


به گزارش انصاف نیوز، این روزها بازار گمانه‌زنی‌ها برای تصدی معاونت‌های ریاست جمهوری و وزارتخانه‌ها داغ شده است و فعالان سیاسی و تشکل‎های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای تحقق آرمان‌ها و پیشبرد اهداف نوشته و نانوشته‌شان اقدام به برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و راه‌اندازی کمپین‌های حمایت از گزینه‎های مورد نظر خود کرده‌اند.

این درحالیست که مراسم تنفیذ حسن روحانی روز پنج‌شنبه دوازدهم مردادماه برگزار می‌شود. همچنین مراسم تحلیف حکم رئیس‌جمهوری در مجلس شورای اسلامی نیز در روز پانزدهم مرداد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا