خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت‌های سکه، طلا و ارز

ایسنا نوشت: قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه نسبت به روز گذشته اندکی کاهش داشت اما قیمت دلار و یورو در صرافی‌های مجاز بانکی افزایش قیمت را تجربه کرد.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) به سه میلیون و ۹۹۵ هزار تومان (با کاهش ۱۵ هزار تومانی نسبت به روز دوشنبه) و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم سه میلیون و ۹۹۰ هزار تومان (با کاهش ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته) رسید.

قیمت نیم سکه هم با کاهش ۱۰ هزار تومانی به دو میلیون و ۹۰ هزار تومان رسید و ربع سکه هم یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومان قیمت داشت. سکه یک گرمی هم با کاهش ۱۰ هزار تومانی به ۸۳۰ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز  ۴۰۵ هزار تومان در طلافروشی‌ها فروخته می‌شود.

در بازارهای جهانی نیز آخرین قیمت هر اونس طلا با حدود دو دلار افزایش به ۱۴۵۲ دلار و ۸۱ سنت رسید.

افزایش قیمت دلار در صرافی‌ها

صرافی‌های مجاز بانکی هر دلار و یورو را نسبت به دیروز ۵۰ تومان گرانتر فروختند؛ به طوری که فروش هر دلار ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان  و خرید آن  ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان قیمت خورد. همچنین هر یورو ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری و ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان فروخته شد.

در بانک‌ها قیمت خرید دلار و یورو کمی افزایش داشت و هر دلار با ۳۰ تومان رشد ۱۱ هزار و ۱۰۰ و هر یورو با ۷۰ تومان افزایش ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان از مشتریان خریداری شده است.

قیمت ارز مسافرتی تفاوت چندانی با روز گذشته نداشت و تقریبا ثابت بود به طوری که هر یورو حدود ۱۳ هزار تومان برای مسافران قیمت‌گذاری شده است که نرخی بالاتر از بازار آزاد است. در مجموع قیمت دلار و یورو گر چه نوسان شدیدی نداشته، ولی در قیاس با هفته‌های اخیر افزایش داشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا