خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کولمن: هیچ شکایتی از بازیکنانم ندارم

سرمربی تیم ملی ولز می گوید بازیکنانش کار بزرگی در رسیدن به جمع چهار تیم برتر یورو انجام دادند.

به گزارش ایسنا، دو تیم پرتغال و ولز در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی یورو در ورزشگاه لیون فرانسه در حضور ۶۰ هزار نفر به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر پرتغال به پایان رسید.

کریس کولمن سرمربی ولز بعد از این دیدار گفت: هیچ شکایتی از بازیکنانم ندارم و به آنها افتخار می‌کنم. فکر می کنم همه مردم ولز به تیم ملی کشورشان افتخار می‌کنند. پرتغال فقط کریستیانو رونالدو نیست و تیمی است که بازیکنان مستعد زیادی دارد و در تمام نقاط زمین بازیکنان بزرگی دارد که می توانند شرایط را برای شما سخت کنند و ما امشب این جنبه از بازی پرتغال را دیدیم.

کولمن ادامه داد: از اول مسابقات جوی را تجربه کردیم که بی نظیر بود. بودن در کنار هوادارانمان در هر بازی حس غرور می داد. کمتر کسی فکرش را می‌کرد که ما تا این مرحله صعود کنیم ولی با غرور  و قدرت در زمین ظاهر شدیم و کار بزرگی را انجام دادیم. الان بیشتر از گذشته تشنه موفقیت هستیم و به فکر رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه هستیم.

کولمن در پایان گفت: در این بازی نبود آرون رمزی برای ما سخت بود و خلا او در این بازی حس شد.  با این حال فکر می کنم ما در این بازی کمی خسته بودیم و این موضوع کاملا روشن بود. به تمام بازیکنانم تبریک می‌گویم که یک تورنمنت خوب و فوق العاده را سپری کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا