خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عبدالمهدی: به دنبال خارج کردن تظاهرت از مسیر اصلی هستند

«عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر عراق بار دیگر از تظاهرات مسالمت آمیز استقبال کرد با این حال گفت که بعضی به دنبال خارج کردن تظاهرت از مسیر اصلی هستند.

به گزارش شفقنا به نقل از اسکای نیوز، ناآرامی ها در عراق وارد سومین هفته خود شده است و همچنان اوضاع در بعضی از شهرهای این کشور ناامن گزارش شده است.

عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق که این روزها فشار زیادی را تحمل می کند، گفت: همواره تلاش کرده ایم تا تظاهرات را کنترل کنیم و دنبال راه حلی مناسب باشیم. بحران کنونی باعث شده است تا بعضی از تخریب گران بیرون آیند و خود را نشان دهند.آنها به دنبال دیگری با نیروهای امنیتی هستند.

او ادامه داد:قبول داریم حکومت مسئول است اما مردم هم همگی مسئول هستند. فساد وجود دارد اما  این فساد نتیجه یک ماه و چند ماه نیست.تظاهرات حق است اما زمانی خوب است که نتیجه ای مثبت به دنبال داشته باشد.

نخست وزیر عراق در ادامه سخنان خود گفت: تا زمانی که تظاهرات مسالمت آمیز باشد ما به کسی تعرض نخواهیم کرد. فساد انباشته است و پرونده ای بزرگ دارد که باید آن را از طریق مجاری قانونی حل و بررسی کرد.تظاهرات یک اتفاق بسیار مهم و فرصتی گرانبها برای اصلاح ایجاد اصلاحات است و باید قدر این فرصت را دانست.

او در پایان گفت: نیاز به اصلاحات قانونی و اصلاح قانونی انتخابات داریم و باید این اصلاحات انجام شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا