خرید تور تابستان ایران بوم گردی

با اولین سامانه رزرو آنلاین تور کربلا آشنا شوید

رپورتاژ آگهی

در حال حاضر، سایت ‌های مختلفی برای رزرو آنلاین تور‌های مسافرتی وجود دارد. در این میان، همیشه جای خالی رزرو آنلاین سفرهای عتبات عالیات احساس شده است. کربلا، سرزمینی است که زائران زیادی را از شهر‌های مختلف ایران به‌ سوی خود جذب می‌کند.

رسم زیارت، اولین سامانه رزرو آنلاین تور کربلا می باشد تمامی کاروان‌ های کربلا زیر نظر سازمان حج و زیارت را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. در این مطلب قصد داریم از قابلیت‌ های این سامانه بگوییم تا بتوانید با خیالی راحت، اقدام به رزرو تور کربلا خود کنید.

رسم زیارت چه مزیتی نسبت به سایر سامانه‌های رزرو تور کربلا دارد؟

تنها سامانه آنلاین برای رزرو تور کربلا، رسم زیارت است؛ چراکه در سایر سایت‌ های رزرو تور کربلا حج و زیارت، شما باید صرفاً به ‌صورت حضوری یا تلفنی، اقدام به خرید تور خود کنید؛ یا نهایتاً اطلاعات مسافران را از طریق سایت وارد کنید. در صورتی که شما در رسم زیارت می‌توانید به ‌آسانی کاروان ‌‌های زیارتی مختلف را مشاهده کرده و با انتخاب تور مدنظرتان، تمامی مراحل ثبت نام و خرید را انجام دهید.

همچنین سایت رسم زیارت به ‌صورت ۲۴‌ ساعته به ‌روز ‌‌رسانی می‌شود تا بتوانید آخرین تغییرات تور‌ها و ظرفیت آنها را در هر لحظه از شبانه‌روز بررسی کنید. این موضوع برعکس بسیاری از شرکت ‌هاست که لازم است شما هر دفعه، برای آگاهی از وضعیت تور‌ها، تماس بگیرید یا حضوری به شرکت آنها مراجعه کنید.

چرا به رسم زیارت اعتماد کنیم؟

تمامی کاروان هایی که در سایت رسم زیارت قرار داده می‌شود، زیرنظر حج و زیارت است. این درحالی است که بسیاری از سایت ‌های رزرو تور کربلا، اقدام به فروش تورهای آزادبری می‌کنند که زیرنظر هیچ سازمانی نیست و مسئولیتی را در هنگام بروز مشکل نخواهند پذیرفت. بنابراین با خرید از این سامانه، دیگر هیچ نگرانی بابت رزرو تور کربلا نداشته باشید.

راهنمای جامع رزرو تور کربلا از سامانه رسم زیارت

جهت رزرو آنلاین تور کربلا، شما ابتدا باید به سایت رسم زیارت وارد شوید. سپس به قسمت تور رفته و با انتخاب شهر مبدا مدنظرتان، تور‌های مختلف را در روز‌های پیش رو، به ‌دقت بررسی کنید.

در این قسمت شما اطلاعات تور شامل نوع وسیله نقلیه اعزامی، امکانات کاروان، برنامه سفر ‌و هتل‌ های محل اسکان را مشاهده می‌کنید. سپس با وارد کردن اطلاعات افراد به قسمت پرداخت هزینه هدایت می‌شوید.

با قطعی شدن ثبت‌ نام شما، کارشناسان ما در اسرع وقت اطلاعات رزرو شما را بررسی می‌کنند و در سامانه حج و زیارت ثبت می‌کنند. در نهایت کارشناسان، با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات تکمیلی ثبت نام را در اختیارتان قرار خواهند داد. مدیر کاروان نیز چند روز پیش از سفر، با شما تماس خواهد گرفت و هماهنگی‌ های لازم را با شما انجام خواهد داد.

رسم زیارت چه ویژگی‌های دیگری دارد؟

هتل‌ های معتددی برای اقامت مسافران در شهر ‌های زیارتی عراق در نظر گرفته شده است. رسم زیارت بخشی از سامانه خود را به معرفی هتل‌ های کربلا، نجف و کاظمین اختصاص داده تا زائران تصاویر مختلفی از این هتل ‌ها را ببینند و با امکانات و خدمات آنها آشنا شوند. جهت مشاهده هتل ها، به قسمت منو سایت رفته و بخش هتل را انتخاب کنید و سپس شهر مورد نظرتان را جستجو کنید.

بسیاری از افراد براساس کیفیت هتل ‌ها، تور خود را انتخاب می‌کنند؛ برای همین رسم زیارت امکان ویژه‌ای را در اختیار زائران قرار می‌دهند تا بهترین تور را برای خود انتخاب کنند. هتل اوروک، هتل یاقوت، هتل الماس و هتل کوثر نجف، ازجمله این هتل‌ها در نجف اشرف هستند و هتل کورال ،هتل امپراطور و هتل جواهر کربلا نیز نمونه‌ای از بهترین هتل های کربلا به شمار می‌آیند.

مجله گردشگری رسم زیارت، دیگر ویژگی مهم این سامانه است. این بخش شامل اخبار سفر، راهنمای سفر و راهنمای امکان گردشگری عتبات عالیات می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به این قسمت، از مقالات مختلف مجله گردشگردی استفاده کنید تا با اطلاعاتی کامل و جامع به عراق مشرف شوید.

قیمت تور کربلا در رسم زیارت چقدر است؟

قیمت تورهای کربلا، بسته به نوع وسیله اعزامی، شهر محل عزیمت و هتل‌ های محلاسکان، متفاوت است؛ به ‌طوری ‌که قیمت تور هوایی کربلا از ۱۳میلیون و ۵۰۰  هزار تومان آغاز شده و تا حدود ۱6 میلیون تومان ادامه دارد. همچنین قیمت تور‌ زمینی کربلا نیز بین ۶ تا 7 میلیون و 500  هزار تومان متغیر است. دقت داشته باشید، قیمت این تورها برای هر نفر بزرگسال با هر کودک بین ۲ تا ۱۲ سال و زیر ۲ سال متفاوت است. از این رو، برای کودک بین ۲ تا ۱۲ سال، حدود ۸۰ درصد مبلغ مربوط به بزرگسال را پرداخت می‌کنید و برای کودک زیر ۲ سال، فقط مبلغ بیمه او که زیر یک میلیون تومان است را می‌پردازید.

بهترین سامانه رزرو آنلاین تور کربلا

در این مطلب، با سامانه رزرو آنلاین تور کربلا رسم زیارت آشنا شدید. سامانه‌ای که امکانات ویژه و منحصر به‌ فردی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اولین و تنها سایتی است که شما می‌توانید تور کربلا خود را به ‌صورت آنلاین رزرو کنید. فرقی نمی‌کند از چه شهری قصد سفر به کربلا را داشته باشید. تنها کافی است سری به سایت رسم زیارت به آدرس ziarat.co بزنید.

اگر مایل به تماس با کارشناسان رسم زیارت هستید با شماره 02143000109 تماس بگیرید؛ کارشناسان ما پاسخگوی صدای گرم شما هستند. اگر نیاز به مراجعه حضوری دارید، دفتر ما در تهران است؛ به آدرس : خیابان شهید سپهبد قرنی، ابتدای خیابان کلانتری، ساختمان شماره ۱۷، طبقه چهارم.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا