خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سلبریتی‌هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

برترین‌ها نوشت: تا به اینجا در سال ۲۰۱۹ شاهد ازدواج‌های زیادی درمیان سلبریتی‌ها بودیم؛ از ازدواج رسمی مثل ازدواج جو جوناس و سوفی ترنر گرفته تا جشن‌هایی که مراسم عقدشان سال پیش انجام شده بود.

مثل جاستین و هیلی بیبر؛ البته هنوز سال ۲۰۱۹ تمام نشده و می‌توان انتظار ازدواج‌های بیشتری را داشت، زیرا سلبریتی‌های زیادی دوران نامزدیشان را با یکدیگر می‌گذرانند، مانند جنیفر لوپز و الکس رودریگز یا کیتی پری و اورلاندو بلوم. در این مطلب، سلبریتی‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که مراسم ازدواجشان را در سالی که گذشت، جشن گرفتند.

جنیفر لارنس و کوک مارونی

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

جنیفر بازیگر و کوک گالری‌دار، اولین بار در سال ۲۰۱۸ همدیگر را ملاقات کردند. این زوج، کم‌کم به یکدیگر نزدیک شدند و برنامه‌ریزی برای ازدواج در ماه اکتبر در جزیره رود را آغاز کردند.

۱۵۰ نفر به مراسم عروسی آن‌ها دعوت بودند که درمیان آن‌ها اسامی دوستان معروف جنیفر ازجمله «اما استون»، «سیه‌نا میلر»، «اشلی اولسن» و «کریس جنر» نیز به‌چشم می‌خورد. این عروسی در باغی لاکچری که شکارگاه لوییس سیزدهم بود، برگزار شد و نزدیکان جنیفر می‌گویند که عروس، پیراهنی از برند دیور برتن داشت.

نیکی میناژ و کنث پتی

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

نیکی میناژ رپر، قبل از ازدواج نیز اغلب از کنث باعنوان همسرش یاد می‌کرد، اما در یکی از جدیدترین پست‌های اینستاگرامش به‌طور رسمی اعلام کرده که این دو بایکدیگر ازدواج کرده‌اند. او در کپشن یکی از پست‌هایش، نامش را اینگونه عنوان کرده: «اونیکا تانیا ماراج-پتی».

الی گولدینگ و کاسپر جاپلینگ

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

الی گولدینگ خواننده و کاسپر جاپلینگ در مراسمی شیک در روز شنبه، ۳۱ آگوست در یورک انگلستان ازدواج کردند. الی، پیراهنی ابریشمی از برند کلویی پوشیده بود و سوگند ازدواجش را در قلعه‌ای تاریخی، پیش روی خانواده و دوستانش ازجمله «کیتی پری»، «اورلاندو بلوم» و «سیه‌نا میلر» ادا کرد.

«شاهزاده یوجین»، «شاهزاده بئاتریس» و «سارا فرگوسن، دوشس یورک» که همگی از اعضای خاندان سلطنتی بریتانیا هستند نیز در مراسم حضور داشتند.

دواین جانسون «راک» و لارن هاشیان

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

این زوج که سال‌ها با یکدیگر در ارتباط بودند، بالاخره در مراسمی زیبا در هاوایی با یکدیگر ازدواج کردند. جانسون، دو عکس زیبا از مراسمشان در اینستاگرام منتشر کرد. او در کپشن نوشت: «ما ازدواج کردیم.

۱۸ آگوست ۲۰۱۹». جانسون در مراسم ازدواجش، پیراهن و شلوار سفید به‌تن داشت و دکمه‌های بالای پیراهن را باز گذاشته بود و لباس عروس نیز پیراهنی با یقه هفت باز و دامن بلند کار شده بود و شیفونی بلند نیز برسر داشت.

مایلز تلر و کلی اسپری

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

مایلز و کلی که سال‌ها باهم دوست بودند نیز در هاوایی، پیوند زناشویی بستند. این زوج، در آگوست ۲۰۱۷ در آفریقا اعلام نامزدی کرده بودند. کمی بعد، تلر در اینباره در برنامه جیمی فالون صحبت کرده بود.

هیدی کلوم و تام کوالیتز

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

هیدی و تام از آن دسته افرادی هستند که می‌توانند به‌خوبی رازی را حفظ کنند. بنا بر مستنداتی که برخی از خبرگزاری‌ها منتشر کرده‌اند، مدل آلمانی و موزیسین معروف، کاملا بی‌سروصدا در ماه فوریه مراسم ازدواجشان را برگزار کردند.

سوپرمدل ۴۶ ساله و همسر ۲۹ ساله‌اش که پیشتر با یکدیگر ازدواج کرده بودند، در ماه فوریه خبر رسمی ازدواجشان را اعلام کرده بودند. چندی پیش کلوم، عکسی از خودش در حال بوسیدن همسرش منتشر کرد که در کپشن نوشته بود: «ما ازدواج کردیم؛ آقا و خانم کوالیتز». او در مراسم، گردنبندی به گردن داشت که نام همسرش، تام در آن نوشته شده بود.

زویی کراویتز و کارل گلاسمن

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

زویی، دختر همسر «جیسون موموآ»، و کارل در نوامبر سال ۲۰۱۸ نامزد کرده بودند. زویی در اینباره گفته بود: «من عاشق این خواستگاری بودم، زیرا در خانه و درحالی که پیژامه برتن داشتم، انجام شد، نه در پاریس و طی برنامه‌ای هیجان‌انگیز».

این زوج، در روز ۲۲ مارس به‌طور رسمی با یکدیگر ازدواج کردند، اما مراسم ازدواجشان را در روز ۲۹ ژوئن در منزل پدر زویی برگزار کردند. در این مراسم، سلبریتی‌هایی ازجمله «کارا دلوین»، «اشلی بنسون»، «کریس پاین» و «دنزل واشنگتون» حضور داشتند.

کریس پرت و کاترین شوارتزنگر

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

کریس و کاترین در روز چهارشنبه، ۸ ژوئن در مراسمی خصوصی در کالیفرنیا ازدواج کردند. این زوج، اولین بار در ماه ژوئن سال گذشته، پس از اینکه مادر کاترین، «مری شریور» یعنی همسر «آرنولد شوارتزنگر»، این دو را به یکدیگر معرفی کرد، باهم آشنا شدند و در ماه ژانویه، نامزدیشان را اعلام کردند.

سوفی ترنر و جو جوناس

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

سوفی و جو در ماه می‌و پس از حضور در مراسم اهدای جوایز موسیقی، به‌طور ناگهانی در لاس‌وگاس ازدواج کردند. سوفی، بلوز و شلوار سرهمی سفید رنگی پوشیده بود و یکی از دوستانشان نیز مراسم ازدواج را به‌طور زنده از اینستاگرام پخش کرد. برادران جوناس، کوین و نیک نیز دست در دست همسرانشان، «دنیله جوناس» و «پریانکا چوپرا» در مراسم حضور داشتند.

این زوج، در روز ۲۹ ژوئن نیز مراسم دیگری در فرانسه برگزار کردند که سلبریتی‌های زیادی در آن حضور داشتند؛ ازجمله «اشلی گراهام» و دوست صمیمی سوفی و همبازی‌اش در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones)، «میسی ویلیامز». در مراسم شب قبل عروسی نیز که در آمریکا به آن «شام تمرینی» می‌گویند، عروس و داماد لباس‌های ست به رنگ قرمز روشن پوشیده بودند، درحالیکه از مهمانان خواسته بودند که همگی لباس سفید بپوشند.

ادریس البا و سابرینا دوور

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

ادریس و سابرینا طی مراسمی پرهزینه در روز ۲۶ آپریل در کشور مراکش باهم ازدواج کردند. دوور در این مراسم، دو پیراهن متفاوت پوشید که هردو از برند «ورا وانگ» بود و البا نیز کت‌وشلواری سفارشی‌دوزی شده از برند «اوزوالد بوآتنگ» برتن داشت.

رافائل نادال و مری پریو

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

نادال، قهرمان تنیس جهان، بالاخره با مری که سال‌ها با او در ارتباط بود، ازدواج کرد. آن‌ها که بیش از ۱۴ سال با یکدیگر قرار می‌گذاشتند، بالاخره تصمیم گرفتند که رابطه‌شان را رسمی کنند و در مایورکای اسپانیا پیمان زناشویی بستند. مایورکا، زادگاه هردوی آن‌هاست. این زوج، در ماه می‌در رم ایتالیا با یکدیگر نامزد شده بودند.

لئونا لویس و دنیس جاش

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

لئونا، خواننده ۳۴ ساله انگلیسی در توسکان ایتالیا، جایی نزدیک فلورانس، در حضور ۱۸۰ مهمان با عشق دیرینه‌اش، دنیس ۳۰ ساله، ازدواج کرد.

آن‌ها سال پیش اعلام نامزدی کرده بودند و دنیس در اینباره گفته بود: «این هشت سال، بهترین سال‌های زندگی من بود که با انسانی بی‌نظیر گذراندم. امیدوارم که خاطرات زیبای دیگری نیز در آینده در انتظارمان باشد». این زوج، اولین بار در سال ۲۰۱۰ در تور خوانندگی لئونا که دنیس، یکی از رقصنده‌هایش بود، با یکدیگر آشنا شدند.

شان گان و ناتاشا هالوی

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

شان، بازیگر فیلم سینمایی «نگهبانان کهکشان» (Guardian of Galaxy) و همسر بازیگرش در کاتالینا باهم ازدواج کردند. تاریخ ازدواج این زوج، روز ۱۵ ژوئن بود. در مراسم ازدواج این دو، جیمز، برادر شان و کارگردان فیلم سینمایی نگهبانان کهکشان نیز حضور داشت.

جود لا و فیلیپا کوآن

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

جود و فیلیپا در روز ۳۰ آپریل در لندن ازدواج کردند. بازیگر ۴۶ ساله و روانشناس ۳۲ ساله تصمیم گرفتند که برای مراسم ازدواجشان، تنها خانواده و دوستان صمیمیشان را دعوت کنند. در این مراسم، پسر ۲۲ ساله جود از همسر سابقش، «سادی فراست»، ساقدوشش بود.

اد شیرن و چری سیبورن

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

پیشتر شایعه شده بود که اد با عشق دوران کودکی‌اش، چری ازدواج کرده، اما اکنون دیگر این خبر شایعه نیست. خبر‌ها حاکی از آن است که اد ۲۸ ساله با چری ۲۶ ساله، کمی پیش از کریسمس امسال در مراسمی کاملا خصوصی در ایالت محل تولدشان ازدواج کردند.

یک منبع آگاه در اینباره گفت: «اد چند روز پیش از کریسمس در مراسمی کاملا بی‌سروصدا ازدواج کرد و تنها قدیمی‌ترین دوستان اد از دوران مدرسه، تعداد محدودی از اعضای خانواده و کشیش در مراسم حضور داشتند.

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

تعداد مهمانان، تنها ۴۰ نفر بود و خبری نیز از تیلور سوییفت، مدیران کمپانی موسیقی و هیچکدام از سلبریتی‌های دیگر نبود. او دلش نمی‌خواست هیچ شایعه و سروصدایی ایجاد شود؛ فقط یک عروسی کوچک زمستانی می‌خواست».

اد و چری، اولین بار در دبیرستان همدیگر را ملاقات کردند و از سال ۲۰۱۵ باهم دوست بودند. اد در ماه ژانویه ۲۰۱۸ در پستی اینستاگرامی نامزدیشان را اعلام کرده بود.

هیلاری برتون و جفری دین مورگان

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

باوجود اینکه شایعاتی وجود داشت، مبنی بر اینکه این زوج، سال‌ها پیش ازدواج کرده‌اند، اما آن‌ها چندی پیش اعلام کردند که در روز ۱۴ اکتبر امسال به‌طور رسمی با یکدیگر پیمان زناشویی بستند. این زوج، یک پسر ۹ ساله به نام «گاس» و یک دختر ۱۹ ماهه به‌نام «جورج» دارند.

یکی از منابع اعلام کرده که تاریخ ازدواج این زوج، ۵ اکتبر بوده است. برتون در کپشن یکی از پست‌های اینستاگرامش در اینباره نوشت: «آخر هفته گذشته، بهترین روز عمرم بود. باید از خیلی‌ها تشکر کنم. پس در طول هفته آینده با من همراه باشید، چون قصد دارم که از افراد بی‌نظیری نام ببرم که باعث به‌وجود آمدن این لحظات زیبا شدند، اما پیش از هرچیز من و جف قصد داریم اعلام کنیم که واقعا باهم ازدواج کردیم.

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

ما نزدیک یک دهه، به‌عنوان زن و شوهر با یکدیگر زندگی کردیم. خانواده ساختیم، مزرعه‌ای خریدیم و با افراد زیادی رفت‌وآمد کردیم. سال‌ها نشریات مختلف، خبر ازدواج ما را اعلام کردند و برخی گفتند که ما در سال ۲۰۱۴ یا ۲۰۱۵ ازدواج کردیم و حتی اعلام کردند که من قبلا ازدواج کرده و طلاق گرفته‌ام.

همه این حرف‌ها اشتباه بود. ما خودمان حقیقت زندگی خودمان را می‌دانستیم، اما اینکه وقت بگذاریم و این اشتباهات را تصحیح کنیم، به نظرمان احمقانه بود. من عاشق جفری هستم.

عاشق گروه صمیمانه دوستان و خانواده‌ام هستم. عاشق افرادی هستم که در طول سال‌ها از ما حمایت کردند. مراسم ما خصوصی بود و رویایی و درست همانطور که همیشه آرزویش را داشتم؛ بنابراین باید بگویم بله، من اکنون خانم مورگان هستم. ۱۰.۵.۲۰۱۹». در این پست، عکسی سیاه و سفید از روز عروسی این زوج وجود داشت.

جاستین بیبر و هیلی بالدوین (بیبر)

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

بیبر‌ها دوباره ازدواج کردند. اینبار درحضور ۱۵۴ نفر از نزدیک‌ترین اعضای خانواده و دوستانشان در روز ۳۰ سپتامبر در کارولینای جنوبی.

در مراسم عروسی این زوج، مهمانان مشهوری حضور داشتند؛ ازجمله «کندال جنر»، «کایلی جنر»، «جیدن اسمیت» و «کامیلا مورون».

پس از برگزاری مراسم اصلی، عروس، لباسش را برای رفتن به جشن عوض کرد و پیراهنی با یقه پشت گردنی به قیمت ۱۲۳ هزار دلار از برند «لویی ویتون» پوشید که با گل‌های الماس و پلاتینوم تزیین شده بود و روی دامن بسیار بلندش نوشته شده بود: «تا زمانی که مرگ، ما را از هم جدا کند». داماد نیز پیراهن و شلواری سفید با پاپیونی مشکی پوشیده بود.

کودی ویلیامز و ماریا فلورس

سلبریتی هایی که در ۲۰۱۹ ازدواج کرده‌اند [+تصاویر]

پسر کمدین معروف و فقید آمریکایی، «رابین ویلیامز»، نیز چندی پیش به جرگه متاهلین پیوست. تاریخ عروسی او، ۲۱ جولای، مصادف بود با ۶۸ امین سالروز تولد پدرش، رابین ویلیامز. کودی ۲۷ ساله در روز یکشنبه در حضور خانواده و دوستان نزدیک، با ماریا پیمان زناشویی بست.

کودی در حرکتی احساسی، مراسم ازدواجش را در خانه کودکی‌اش برگزار کرد؛ جایی که در کنار پدر معروفش در آن بزرگ شده بود. سه شمع نیز به نشانه سه تن از اعضای خانواده که دار فانی را وداع گفتند، در مراسم روشن بود.

خواهر بزرگ کودی، زلدای ۲۹ ساله، در کپشن یکی از عکس‌های ایسنستاگرامش که در آن در کنار بزرگترین برادر ناتنی‌اش، «زاخاری ویلیامز»، ایستاده بود، در اینباره نوشت: «۲۱ ام جولای در تمام این سال‌ها مفهوم بزرگی برای ما داشت؛ روز تولد یکی از عزیزترین افراد زندگی‌ام.

در این روز، «نیل آرمسترانگ»، قدم برروی ماه گذاشت (از آنجا که من خوره نجوم و فضا هستم، این موضوع برایم بسیار مهم است) و پدر من نیز در این روز متولد شد؛ درست در همین روز هم بود که برای آخرین بار او را دیدیم. در سال‌های اخیر، مورد آخر، لذت دو مورد قبل را از ما گرفته بود؛ تا دو روز پیش که اتفاق جدیدی رقم خورد. روز ۲۱ جولای ۲۰۱۹ روزی است که به‌طور رسمی، خواهر جدیدی به خانواده ما اضافه شد».

لازم به ذکر است که رابین ویلیامز فقید، در سال ۲۰۱۴ و در ۶۳ سالگی، به‌طرز غم‌انگیزی خودکشی کرد. شما کدامیک از سلبریتی‌ها را می‌شناسید که در سال جاری ازدواج کردند؟ کدامیک از سلبریتی‌هایی را که در فهرست ما معرفی شده بودند، به‌خوبی می‌شناختید؟ نظرتان درمورد مراسم عروسی این زوج‌ها و لباس‌هایی که پوشیده بودند، چیست؟

منابع: glamour ،celebrity.nine ،people

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا