خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده قرارگاه خاتم: در تمام عرصه های فنی به خودکفایی رسیدیم

سردار محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) از تلاش برای تسریع در انجام پروژه‌های شهری خبر داد و گفت: در تمامی عرصه های فنی به خودکفایی رسیده ایم.

به گزارش سپاه نیوز؛  سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)  در آیین آغاز عملیات اجرایی سه پروژه مدیریت شهری تبریز با تسلیت در گذشت تعدادی از هموطنان و تخریب و آسیب دیدن منازل و اماکن به ویژه در مناطق روستایی در حادثه زلزله سراب ، از بسیج ماشین آلات و تجهیزات قرارگاه به منظور تسریع در روند آواربرداری و اسکان هموطنان در این مناطق خبر داد و اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرایط سخت و تحریم های ظالمانه ای که معیشت مردم را هدف قرار گرفته، همچنان برای کشور ایجاد اقتدار کرده ودر راستای کاهش مشکلات  مردم خدمات رسانی می کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) افزود: سپاه علاوه بر فعالیت در حوزه نظامی، در حوزه توسعه زیرساخت ها نیز فعالیت دارد و دوشادوش مردم در حوادث و بحران ها خدمات رسانی می کند. در استان های کشور هفته ای نیست که با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پروژه های محرومیت زدایی افتتاح نشود.

وی در ادامه اظهار کرد: در هر استان بیش از هزار پروژه محرومیت زدایی اعم از پروژه های آب رسانی روستایی، پل ها، ابنیه، ساخت مدارس، ساخت خانه های بهداشت، درمانگاه ها با استفاده از منابع سپاه و منابع مردمی یک به یک به سرانجام می رسد.

محمد با اشاره به توانمندی های قرارگاه خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: سپاه در تمامی عرصه های فنی به خودکفایی رسیده و در کنار بخش خصوصی با ۵ هزار شرکت تحت نظر و ۲۰۰ هزار نفر جامعه فنی مهندسی در توسعه کشور نقش بسزایی را ایفا می کند.

وی با قدردانی از اعتماد مسئولین استانی و شهری به قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: در این شرایط سخت، سپاه خود را مدافع مردم دانسته و تعهد می کنیم که با تمام توان به مردم خدمات رسانی خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در بخش دیگری از سخنان خود از آماده سازی تفاهم نامه های اجرای قطار شهری و کنارگذر شمالغرب تبریز خبر داد و عنوان کرد: این پروژه ها در موعد خود عملیاتی خواهند شد و ما خوشحالیم که در جهت توسعه شهر تبریز گام های مهمی را بر می داریم.

وی همچنین در خصوص اهمیت تامین به موقع منابع مالی نیز یادآورشد: معمولا پروژه های شهری به دلیل اینکه از نزدیک با زندگی مردم مرتبط بوده و عدم اجرای آن برای مردم مزاحمت هایی را ایجاد می کند، مهم است که تمهیدات مناسبی در این باره اتخاد شود تا در کمترین زمان ممکن پروژه های شهری به سرانجام برسد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا