خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عایشه گل و استایل‌های خاص او در تهران و استانبول

ایران آرت نوشت: عایشه گل جوشکن، هنرپیشه فیلم سینمایی “مطرب” به تهیه کنندگی مصطفی کیایی، جدیدترین چهره سینمایی غیر ایرانی اکران سینمای ایران در نیمه دوم سال نود و هشت است. فیلم سینمایی موزیکال مطرب، درامی را روایت می‌کند درباره عشق خارج ها و عاشقان پناهندگی و تراژدی سفر به استانبول برای رفتن به سرزمین فرصت های طلایی. پرده‌ای از چالش ها و مصیبت هایی که ریسک پذیرهای عصر ما برای پیدا کردن آروزهای خود در آنسوی آب‌ها، مدتی است که دچارش شده‌اند.

در فیلم سینمایی مطرب که این روزها گیشه داغی را تجربه می کند، سوپراستارهای سینمای ایران همچون الناز شاکردوست و پرویز پرستویی، نقش آفرینی می‌کنند. این دو را محسن کیایی هم همراهی می‌کند.

فیلم روی زندگی یک خواننده ترک به نام نازان می‌چرخد که در اتفاقی، با این سه تن آشنا می‌شود. عایشه گل جوشکن، متولد سال ۱۳۶۴ در ترکیه است. بیش از ۶۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و هنوز اینستاگرامش، محفل و پاتوق کامنت زنی تماشاگران فیلم مطرب نشده است.

به گزارش روزیاتو، عایشه گل جوشکن، از خانواده‌ای اهل بوسنی متولد شده است و تحصیلات آکادمیک خود را در رشته سرامیک در آکادمی هنرهای زیبا تاتبیکی ترکیه به اتمام رساند. ایشان سابقه فعالیت در مدرسه آکارتلر استانبول به عنوان مدرس موسیقی داشته و در رقابت های اولیه EUROVISION نیز شرکت کرده است. ترانه‌هایی از عایشه گل جوشکن منتشر شده است مثل: مثل ترانه deniz ol gel.

لباس‌های رنگارنگ و لاکچری که عایشه گل جوشکن در سکانس‌های مختلف این فیلم از سکانس‌های بازی با مصطفی کیایی در خانه‌ای در استانبول تا کنسرت با پرویز پرستویی بر تن دارد، سبب شده تا استایل این هنرپیشه جوان ترک، در کانون توجه مدگردهای ایرانی در روزهای اخیر قرار بگیرد.

از عایشه گل جوشکن در هفته های آینده احتمالا بیش‌تر خواهیم شنید و شاید کارگردانان دیگر سینمای ایران، علاقمند به نقش آفرینی وی در آثار خودشان شوند. باید منتظر ماند تا ببینیم فیلمی که یکی از داغ ترین گیشه های سال ۹۸ را تجربه می‌کند، چه سرنوشتی برای عایشه گل جوشکن غیر معروف در ترکیه، رقم می‌زند.

در ادامه، تصاویری از مد ولباس تابستانی و زمستانی “نازان” فیلم مطرب.

عایشه گل و استایل‌های خاص او در تهران و استانبول

عایشه گل جوشکن چند روز پیش با انتشار بخش هایی از موسیقی فیلم مطرب به آهنگسازی آرمان مسعود پور، توضیحاتی درباره فیلم مطرب ارائه کرد. او همه تصاویرش درباره این فیلم را روی هشتگ motrebmovie تگ کرده است.

عایشه گل و استایل‌های خاص او در تهران و استانبول

از کلکسیون تیپ های اسپرت عایشه گل جوشکن در عکس سمت چپ را مشاهده می کنید. در عکس سمت راست، او در آغوش پدرش است.

عایشه گل و استایل‌های خاص او در تهران و استانبول

انتخاب پاییزی عایشه گل

عایشه گل و استایل‌های خاص او در تهران و استانبول
استایل های کافه گردی عایشه گل جوشکن در استانبول

عایشه گل و استایل‌های خاص او در تهران و استانبول

اگر می خواهید درباره این تیپ ها، اطلاعاتی بدست آورید، به هشتگ: #batıkentkatliamı مراجعه کنید.

عایشه گل و استایل‌های خاص او در تهران و استانبول
استایل تابستانی عایشه گل جوشکن در آمستردام

عایشه گل و استایل‌های خاص او در تهران و استانبولعایشه گل و استایل‌های خاص او در تهران و استانبول

عایشه گل جوشکن در اکران فیلم “مطرب” در تهران

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. هی دماااا غ عملی !!!

    ( تکیه کلام مهران مدیری در یکی از سریالها)

    اما دماغش هنوز جا کار داره بیاد پیش دکتر کاشف

    2
    12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا