خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لاریجانی: نمایندگان از مسیر ترسیم شده توسط رهبری تبعیت می‌کنند

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از بیانات روز اخیر مقام معظم رهبری گفت: هدف آمریکا چیزی جز به هم‌ریختن امنیت کشور نیست. نمایندگان با همگرایی بیشتر مجالی برای آشفته‌سازی کشور توسط آمریکا و نوکران ضد انقلاب نخواهند داد.

به گزارش جماران، علی لاریجانی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از بیانات روز اخیر مقام معظم رهبری گفت: رهبری با سخنان راهگشا و حکیمانه خود در روز گذشته مسیر اصلی حرکت مردم و مسئولان را در مورد حوادث چند روز اخیر روشن کردند که ضمن توجه جدی به شرایط کشور همه بخش‌های حکومت همت به حل مسائل مردم و رفع دغدغه‌های آنها داشته باشند مخصوصا در کنترل قیمت‌ها.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه‌ی سخنان خود با تاکید بر هماهنگی قوای کشور در شرایط فعلی اظهار کرد: توجه دادن مقام معظم رهبری به همگان در زمینه‌ی رفتار ظالمانه اغتشاش‌گران و آشوب‌طلبان و تاکید بر امنیت کشور و وفاق همه قوا دسیسه‌ای چند جانبه را بیش از گذشته آشکار می‌کند مخصوصا وقتی وزیر خارجه بی‌آبروی آمریکا با بی‌شرمی و فرصت‌طلبی احمقانه آشکارا از آتش زدن مردم حمایت کرده و آن را دفاع از مردم می‌خواند. وزیر امور خارجه آمریکا با این اقدام به خوبی رفتار دروغین و ریاکارانه خود را به ملت ایران نشان داد. هدف آمریکا نسبت به ایران چیزی جز بهم ریختن امنیت کشور و آتش زدن منافع ملت نیست.

لاریجانی با اشاره به کنش نمایندگان در شرایط فعلی خطاب به مقام معظم رهبری گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن بیانات عمیق حضرت عالی تبعیت از مسیر ترسیم شده را لازم دانسته و پیگیری دغدغه‌ها در زمینه‌ مشکلات اقتصادی را با جدیت دنبال خواهند کرد. نمایندگان همچنین با همگرایی بیشتر مجالی برای آشفته‌سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق و ضد انقلاب نخواهند داد.

وزیر امور خارجه آمریکا و سخنگوی وزارت خارجه این کشور در اظهارات مداخله جویانه درباره مسائل داخلی ایران و اعتراضات به افزایش نرخ بنزین در ایران روز گذشته موضع گیری کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا