خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«عطر داغ» سرانجام اکران می‌شود

علی ابراهیمی کارگردان فیلم «عطر داغ» از اکران این فیلم تا دو ماه آینده خبر داد. بیش از یک سال از صدور پروانه‌ی نمایش این فیلم می‌گذرد ولی عطر داغ هنوز اکران نشده است. کارگردان این فیلم پیش از این گفته بود تاریخ اکران در مهرماه مشخص خواهد شد اما خبری از اکران عطر داغ نشد.

ابراهیمی به انصاف نیوز گفت: «با تمام مسایلی که پیش آمده، لطف خدا شامل حالمان شد و اتفاقات خوبی افتاد. فیلم تا یکی دو ماه آینده اکران خواهد شد. این اتفاق‌ها برای من و عوامل تلخ بود.

اگر شرایط مثل مهر، آبان و آذر نباشد، در این هفته قرارداد اکران را با سرگروه خواهیم بست و پخش‌کننده «هدایت فیلم» است. مطالبی در جلسه به من گفته‌اند، اگر این موارد درست از آب در بیاید، مکان اکران خصوصی فیلم هم مشخص خواهد شد که به احتمال زیاد هتل «اسپیناس پالاس» است.  فیلم به طور حتم تا دو ماه آینده اکران خواهد شد. قرارداد تبلیغاتی هم بسته شده و مواد تبلیغاتی در حال آماده شدن است.»

این کارگردان درباره‌ی ممیزی خوردن این فیلم گفت: «مشکلات کوچکی وجود داشت، اما این مشکلات حل شده و فیلم ممیزی نخواهد خورد. نسخه‌ای را روی پرده شاهد خواهیم بود که شورای صدور پروانه‌ی نمایش تایید کرده است.»

ابراهیمی ادامه داد: «فیلمنامه‌ی جدیدم به صورت جدی در حال نگارش است و قرارداد ضمنی با تهیه‌کننده بسته شده است. هنگامی که قرارداد به صورت مکتوب با تهیه‌کننده بسته شود، تهیه‌کننده و من این فیلمنامه را رسانه‌ای خواهیم کرد. قبل از این فیلمنامه، تئاتری کار خواهم کرد که همزمان با اکران عطر داغ است. به نظرم این تئاتر می‌تواند برای تماشاچیان جذاب باشد و در این تئاتر از سبک و سیاقی استفاده خواهم کرد که تا کنون در ایران وجود نداشته است. دکور این کار منحصر به فرد است و این دکور بخشی از داستان را تشکیل می‌دهد. حدود یک ماه دیگر، نمایشنامه تمام می‌شود. زمانی که دغدغه‌های عطر داغ از روی دوشم برداشته شود این تئاتر را شروع خواهم کرد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا