خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گلایه‌ی شاگرد آیت الله منتظری از سکوت در برابر اظهارات پناهیان

مجتبی لطفی از شاگردها و مسوول دفتر مرحوم آیت الله منتظری در یادداشتی تلگرامی که به انصاف نیوز ارسال کرده است، نسبت به سکوت در برابر اظهارات اخیر علیرضا پناهیان گلایه کرد.

متن یادداشت او با تیتر «از کرامات شیخ اجل جناب پناهیان! » در پی می‌آید:

در شبی که برخی خواب بودند و بنزین به سه برابر افزایش یافت، خبری آمد که شیخ علی رضا پناهیان در مراسم سالگرد سی و هشتمین سال تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) ضمن سخنانی گفته: «حتما جذب دانشگاه امام صادق (ع) گزینشی است اما نمی‌دانم موازین این گزینش چگونه است. پیشنهاد می‌دهم کسی که بوی حکمت از او به مشام نمی‌رسد و مشخص است که حکیم نخواهد شد را راه ندهید. چون هر چه دانش به او بدهید مانند آقای منتظری می‌شود که می‌خواهد امام را به قتل برساند. این در حالیست که او با سوادترین فقیه حوزه بود.»

متعجب نشدیم! چرا که ماشین اتهام از سوی مخالفان آیت الله منتظری سالهاست با سوخت مصونیت از ناحیه حاکمیت می‌گازد! و در این نمونه در دانشگاهی رخ داده که ریاست عالی و بانی اصلی آن آیت الله منتظری بوده، آن منتظری که تا پایان عمر علی رغم برخی اختلافات با آیت الله خمینی از او به سیدنا الاستاد یاد می‌کرد و از سال‌های دور از بانیان اصلی اعلان مرجعیت وی بود تا گزندی از ناحیه‌ی حکومت شاه به وی نرسد، همان سال‌ها که امثال پناهیان هنوز متولد نشده بودند.

متعجب نشدیم! از مدعی العموم که چون گذشته تهمت‌ها و اکاذیب منتسب به آن فقیه فقید سعید را پیگیری نمی‌کند همان گونه که شکایات و توضیحات متعدد بیت ایشان را از صدا و سیما، رسانه‌ها و روحانیون حکومتی، وقعی ننهادند و معلوم است رمقی از عدالت و حریت وجود ندارد!

اما متعجبیم! از بیت رهبری که اعمال، کردار و گفتار مداحان و منبری‌های بیت حاکمیت اسلامی را رصد نمی‌کند تا بدانند حضور آنان در آن بیت زیبنده هست یا نیست!

و اما متعجبیم! از کسانی که پای موعظه‌های این قماش می‌نشینند به این خیال که ره توشه‌ای از اخلاق اسلامی اندوخته نمایند!

با توجه به پیشینه‌ی تاریخی، پیشنهاد می‌کنیم حضراتی به مانند: «ری شهری، حسینیان، شریعتمداری و حمید زیارتی»، که با روش «راه بینداز و جا بینداز» از دیر باز اتهام زنی به آیت الله منتظری را در چنته دارند، از این پس انبان به زمین انداخته در برابر کرامات اتهامیه‌ی این شیخ اجل سر تعظیم فرود آورند!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب لطفي، اتفاقا براي آن دو موضوع آخري تان نبايستي متعجب مي شديد! بغض و کينه اي که در اينان از درجه فقاهت فقيه عاليقدر و ارادت مردم به ايشان، موج ميزند، ديرينه است و لذا از هر فرصتي براي کوباندن آن فقيد سعيد سوءاستفاده ميکنند و البته بزعمشان ، محبتي را که خداوند داده است ، بديهي است که از حذف آن ناتوانند. نمي بينيد وقتي که داد ميزنند و عربده ميکشند چگونه سرخ ميشوند؟

  2. شاگرد اقای منتظری به نظرم باید خوشحال باشند که با شناخت مردم از امثال آقای پناهیان، هر اتهام ایشان به آقای منتظری ، صرفا سبب تطهیر آقای منتظری در اذهان دیگران می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا