خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای صداسیما! صدای مردم باش

علی علیزاده تحلیلگر بی بی سی فارسی در یادداشتی تلگرامی به همراه فیلمی کوتاه، در نقد نحوه‌ی انعکاس نظر مردم در صداوسیما به بهانه‌ی اعتراضات بنزینی نوشت:

سوال یک: چرا صداسیما چنین صداهایی از نارضایتی‌های مردم را پیش از اینها پخش نکرد؟ اگر صداسیما پلتفرمی برای بیان نارضایتی‌ها شده بود آیا مانع از انباشت و برون‌ریز یکباره‌ی این خشم نمیشد؟

سوال دو: آقای صداسیما چه کرده‌ای که این مردم برای ابراز نقدی چنین ساده در صداسیمای ملی‌شان میترسند و صورتشان را می‌پوشانند؟

سوال سه: آقای صداسیما! شما که سهم طبقه متوسط را با عصر جدید و خندوانه دادی. و با سریالهایی که زندگی‌های لاکچری در آن بازنمایی شد، مالکیت طبقات بالادستی را، آنهم بدون سوال «از کجا آورده‌ای»، عادی‌سازی کردی. وقت آن نرسیده سهم حاشیه‌نشین‌هایی را هم که بنیان انقلاب خمینی بودند از عرصه نمادین بدهی؟ و صدایشان را ضریب بدهی؟ و یا اگر بلندگویشان نمیشوی، حداقل خفه‌کننده‌ و حذف‌کننده‌ی فریادشان نباشی؟

سوال چهار: آقای صداسیما! آن مصاحبه‌هایی که این سالها از نارضایتی‌های مردم گرفتی ولی همه را آرشیو کردی اگر پخش شده بود امروز امنیت بیشتری برای مردم و نظام تامین نمیشد؟

سوال پنجم: آقای صداسیما! اینکه بی‌بی‌سی و تلویزیون سعودی امروز به ما حمله می‌کنند بخاطر اینست که تو صدای مردم نیستی. آیا وقت تغییر سیاستت نرسیده؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. قوه قضائيه و نهادهاى امنيتي هم مقصر هستند؟ هر نقدي را تشويش اذهان عمومي تلقي نباید کرد

  2. صدای کارکنان خودش هم باشه خوبه
    به مرور همگام با گرانیهای دو سال اخیر از قراردادی های صدا و سیما حذف شد ! :
    یارانه غذا – حق مسکن – حق خواربار – بخش اعظم یعنی حدود 70 درصد حق اولاد !
    علی عسگری مچکریم !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا