خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خداحافظی کی‌روش با تیم ملی ایران

کارلوس کی‌روش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به دومین دوره حضور خود در ایران پایان داد؛ مروری داریم بر پست خداحافظی کی‌روش با تیم ملی ایران

به گزارش انصاف ورزشی، کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر که بازهم در امر صعود به دور دوم جام جهانی با ایران ناکام بود و سومین شکست خود در این زمینه تجربه کرد، با انتشار پستی در اینستاگرام به شکل تلویحی از فوتبال ایران خداحافظی کرد.

«مستر سی کیو» در دور اول حضور خود در ایران حدود 7 سال روی نیمکت تیم ملی بود و دو صعود به جام جهانی 2014 و 2018، ناکامی در صعود به دور دوم در این دو جام جهانی و دو ناکامی در امر قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2015 و 2019 را رقم زد.

اما مرد پرتغالی پس از وداع با تیم ملی ایران در کلمبیا و مصر دوران بدی را پشت سرگذاشت که منجر به ناکامی این دو تیم در صعود به جام جهانی 2022 قطر شد.

در سوی دیگر اما فوتبال ایران روزهای عجیبی را با ویلموتس و اسکوچیچ پشت سر گذاشت و سرانجام با اسکوچیچ کروات مجوز حضور در قطر را کسب کرد؛ اما بازگشت مهدی تاج به کرسی ریاست فدراسیون همه‌ چیز را تغییر داد و در فاصله‌ی کوتاهی تا جام جهانی اسکوچیچ اخراج شد تا کی‌روش پس از ناکامی با کلمبیا و مصر، سرمربی ایران در جام جهانی شود.

اما کی‌روش در این جام جهانی نیز نتوانست ایران را به دور بعد برساند تا تیم ملی ایران همچنان تنها قدرت آسیا باشد که هرگز رنگ دور دوم جام جهانی را ندیده است.

حالا و پس از گذشت دوماه از جام جهانی خبری از تمدید قرارداد با کی‌روش از سوی فدراسیون نبوده است تا احتمالا و با توجه به پست خداحافظی کی‌روش با تیم ملی ایران، دوره دوم حضور مرد پرتغالی رو نیمکت تیم ملی نیز بدون دستاورد خاصی در حوزه نتیجه‌گیری به پایان برسد.

خداحافظی کی‌روش با تیم ملی ایران
خداحافظی کی‌روش با تیم ملی ایران

خداحافظی کی‌روش با تیم ملی ایران

اما کارلوس کی‌روش در پست اینستاگرامی خود که متن آن به شدت بوی خداحافظی می‌دهد، از اعضای تیم ملی و هواداران فوتبال ایران تشکر کرده است.

متن کامل پست کی‌روش بدین شرح است:

«وقتی که سفر جدیدی را آغاز می‌کنم، خاطرات زیادی وجود دارد که با افتخار آنها را نگه خواهم داشت.

مایلم از بازیکنان فوق‌العاده‌ام در تیم ملی تشکر کنم. قدردان زحمات کادر وفادار ایرانی‌ام، فدراسیون فوتبال و همه کسانی که از من و “میراث تیم‌ملی” حمایت کردند هستم.

از همه هواداران بابت حمایت و الهام‌بخشی در این چند سال تشکر می‌کنم. به امید آینده»

خداحافظی کی‌روش با تیم ملی ایران
خداحافظی کی‌روش با تیم ملی ایران

حال باید دید فدراسیون فوتبال بالاخره چه کسی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد کرد تا یوزها کم کم برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا