خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقشه‌ی راه انتخاباتی علی علیزاده برای اصولگراها

علی علیزاده کارشناس چپگرای سابق بی‌بی‌سی که مقیم لندن است در یادداشتی تلگرامی در قالب نقشه‌ی راهی برای اصولگراها در انتخابات آتی با عنوان «مراقب باشید» نوشت:

تاکتیک دوقطبی‌سازی انتخابات اینبار شایعه زنانه مردانه کردن پیاده‌رو نیست.
شایعه قطع اینترنت و «کره‌شمالی‌سازی ایران» است.
نمادهای خاص «آزادیهای اجتماعی و سیاسی» اینبار ورزشگاه رفتن زنان و رفع حصر نیست. رفع حصر اینترنت است.

مراقب باشید تا نامحبوب‌ترین رییس جمهور نظام، اینبار با شعار «رفع حصر اینترنت» باز «گازانبری» تان نکند.
مراقب ساده‌لوحان و متحجرانتان باشید که سه دهه با حمله به آزادیهای فردی و با ترساندن جوانان جامعه در زمین رفسنجانیست‌ها توپ زدند.
مراقب باشید.
هرگونه بحث «حصر اینترنت» و هرگونه دامن زدن به ترس مردم از بسته ماندن اینترنت مقدمه سازی و پاس گل به عربده‌کشان مطالبه‌ی ساختگی «رفع حصر اینترنت» در بهمن ماه امسال خواهد بود. مراقب نفوذی‌تان هم باشید که به اسم ضرورت امنیتی چنین بحثی را دامن نزنند.

مراقب باشید. مهمترین ابزار روحانی و اصلاح‌طلبانی که او را به قدرت رساندند برای پیروزی در انتخابات نود و دو و نود و چهار و نود و شش، سیاست وحشت بوده‌است. ترساندن مردم از «جناحی که اگر بیاید ایران را کره شمالی می‌کند»، «جناحی که اگر بیاید همه جا را تفیکیک جنسیتی می‌کند»، «جناحی که نمادش علم الهدی‌ است و اگر بیاید مثل مشهد کنسرت‌ها را در همه جای ایران تعطیل خواهد کرد»، «جناحی که اگر بیاید گشت ارشاد را چندبرابر می‌کند». و جامعه جوان و نوگرا شده‌ی ایرانی هم از راست ودروغ این حرف‌ها یکسان ترسیده. و جوانان مناطقی که هرگز پولی برای کنسرت نداشتند هم برای دفاع از آزادی‌های فردی‌شان پشت سر این غربگرایان به میدان آمدند و حتی اگر ساکن اسلامشهر و جنوب تهران بودند برخلاف منافع طبقاتی و اقتصادی خودشان برای این سیاستمداران ولنجک و الهیه و فرمانیه رای جمع کردند.

مراقب باشید. رفسنجانیستها و اصلاح‌طلبان که سه دهه تنها راه حلشان برای مسائل ایران تنش زدایی و رابطه با غرب، ادغام در بازارهای جهانی، ارزان‌سازی نیروی کار ایرانی و آزادسازی قیمت‌ها و تعدیل بوده اینبار با رمز «رفع حصر از اینترنت» می‌خواهند نمایندگان بورژوازی غربگرا و فرادستان را به قدرت برسانند.
اگر از فرودستان و بازندگان این سه دهه‌اید اید مراقب باشید.
و اگر طرفدار انقلاب و نظام هستید هم مراقب باشید. چرا که بیشتر شدن نابرابری اقتصادی، دیگر امنیت نظام را به خطر می‌اندازد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اینهم یکی دیگه….انیکی گفت این معترضین دوره دیده های ماهستندواین یکی هم دلواپس اصولگرایان……جالب اینجاست هردو هم ظل توجه وامنیت MI6قرار دارند…عجب واریته ایست……

  2. جناب علیزاده تمام طبقات کشورمان باید دریک راستا باشند جناب ضد برژوا چرا نمیروید کوبا انگلیس سرمایه دار چه میکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا