خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تسنیم خبر را حذف کرد، شورای نگهبان اطلاعیه داد

پس از انتشار ادعای خبرگزاری تسنیم درباره ی ردصلاحیت سیدحسن خمینی و تایید هاشمی رفسنجانی [لینک] و بعد حذف آن، شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای بدون نام بردن از این خبرگزار، رسانه‌های جمعی را از شایعه‌پراکنی در باره ی تأیید صلاحیت‌ها، برحذر داشت.

به گزارش انصاف نیوز، متن اطلاعیه ی شورای نگهبان در پی می آید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلًا سَدِیدًا یُصْلِحْ لَکُمْ أَعْمَالَکُمْ … (احزاب: 70-71)؛ ای کسانی که ایمان آورده‌اید! تقوای الهی پیشه کنید و سخن درست بگویید. تا خدا کارهای شما را اصلاح کند …

در آستانه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، متأسفانه علاقه اصحاب رسانه‌ها به انتشار سریع اخبار موجب گردیده است شاهد پخش گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌پراکنی‌های فاقد اعتبار در خصوص تأیید و رد صلاحیت داوطلبان باشیم.

ضمن تقدیر و تشکر از فعالان عرصه رسانه و خبر در پوشش اخبار انتخابات انتظار می‌رود از انتشار گمانه‌زنی و شایعات در خصوص روند انتخابات، بپرهیزند.

بدیهی است در هر مرحله دست‌اندرکاران انتخابات از جمله نهاد شورای نگهبان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی و اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان گزارش‌ها و اخبار لازم را به اطلاع عموم خواهد رساند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا