خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سردار سلامی در اجتماع میدان انقلاب: مردم به سیاست‌های تجاوزکاران دشمن تیر خلاص زدند

گزارش ایسنا از اجتماع بزرگ میدان انقلاب را در زیر می‌بینید و می‌خوانید:

اقشار مختلف مردم تهران با برپایی تجمعی در میدان انقلاب تهران دخالت بیگانگان و همچنین تخریب اموال عمومی و آسیب به مردم در شهرهای مختلف کشور را محکوم کردند.

در پی دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ظهر دوشنبه(۴ آذر ۱۳۹۸) اقشار مختلف مردم تهران به همراه جمع زیادی از مقامات لشکری و کشوری ساعت‌ها قبل از زمان تعیین شده، با برپایی تجمعی در میدان انقلاب ضمن حمایت از اقتدار و امنیت کشور، تخریب اموال عمومی و مردم در شهرهای مختلف کشور را محکوم کردند.

تهرانی‌ها با شعارهای “لبیک یا خامنه‌ای” ، “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر فتنه‌گر” ،”ما همه باهم هستیم پیرو رهبر هستیم ” و …انزجار خود را از مواضع خصمانه آمریکا اعلام کردند.

همچنین برخی از تجمع کننده‌گان پلاک‌کاردهایی با عنوان “مسئولین ذوق نکنید، مخالف گرانی ها هستیم، به عشق سید علی آمده ایم “،”ما دلواپسیم، ما گله مندیم، چون ما انقلابی هستیم”، ” نه به بی کفایتی، به فسا د، به خیانت، نه به نفوذ” و … در دست داشتند.

شرکت کنندگان در تجمع بزرگ مردمی در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و حمایت از اقتدار و امنیت کشور، با قرائت قطعنامه‌ای مواضع خود را در ۶ بند اعلام کردند.

امتی که امام خود را گم کند محکوم به هلاکت است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حضور امروز مردم تهران تیرخلاصی به سیاست‌های تجاوزکارانه و امیدهای واهی بزرگترین دشمن تاریخ بشر است.

به گزارش ایسنا سردار حسین سلامی در جمع راهپیمایان امروز تهران اظهار کرد: درود بر شما مردمی که در لحظه تاریخی اسلام نقش آسمانی را بر روی زمین ترسیم کردید. امروز که شما اینجا جمع شده‌اید تیر خلاصی به سیاست‌های تجاوزکارانه و امیدهای واهی بزرگترین دشمن تاریخ بشر زدید.

وی ادامه داد: شما آمدید صبر را با ثبات قدم و نصرت الهی ترکیب کنید. آمدید تا از امام مسلمین در این نبرد بزرگ جهانی حمایت کنید. اگر امروز از آسمان به این نقطه نگاه شود شما واژه شرف ، آزادگی و فداکاری و دلدادگی به امام را روی زمین ترسیم کرده‌اید.

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به این که هر امتی امام خود را گم کند محکوم به هلاکت است و مصیبت می‌بیند تصریح کرد:‌شما از حوادث صدر اسلام آمده‌اید تا اجازه ندهید آن ماجراهای غم انگیز تکرار شود. ای کاش شما در مسجد کوفه بودید تا امام علی (ع) ضربت نخورد. ای کاش شما با امام حسن (ع) بودید تا در برابر معاویه تنها نماند. ای کاش شما بودید تا امام حسین (ع) در عاشورا تنها نمی‌ماند و این لبیک‌ها را در آنجا سر می‌داید تا فرزندان امام اسیر نشوند.

وی تصریح کرد:‌ شما در حال ساختن تاریخ هستید. شما از واقعه‌های دردناک صدر اسلام درس گرفته‌اید. ای کاش شما در فرازهای سخت اسلام بودید و از امام دفاع می‌کردید. البته امروز هم همین کار را می‌کنید و از امام دفاع می‌کنید. تاریخ همانند شما را هرگز ندیده و شاید نبیند.

سلامی در ادامه این سخنرانی گفت: ملت عزیز ایران باور کنید ما در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم ، همین الان شما در این لحظه در حال شکست دادن همه قدرت استکبار هستید.

وی افزود: باور کنید جنگی که در خیابان های ما آغاز شد یک نقشه جهانی بود. شما دقیق عمل کردید، آن لحظه که نمی بایست به پیاده نظام ها بپیوندید، نجیبانه صف خود را جدا کردید؛ امروز که باید به صحنه بیایید، آمدید. اسلام جاودانه شد، ایران سرافراز شد، امروز دشمن از شکوه حضور شما ناامید شد و تیر خلاص زده شد.

سلامی تصریح کرد: فتنه ای که در روزهای اخیر اتفاق افتاد حاصل همه تلاش های شکست خورده دشمن طی چهل سال گذشته و این چند روز گذشته بوده است.

وی سپس گفت: دشمن ماه‌ها منتظر بود؛ نمی‌توانست حادثه بسازد، اما منتظر حادثه ای بود تا از آن استفاده کند. دشمن حتی می خواست از پوشک بچه هم استفاده کند. بنزین بهانه بود. دیدید که به صحنه آمد و همه جا را آتش می زد این مفهوم دموکراسی و حقوق بشر در منطق آمریکایی ها بود.

سلامی همچنین گفت: ترامپ جلسه استیضاح را نرفت، در کاخ سفید ماند و اطاق فرماندهی تشکیل داد تا ایران را شکست دهد. باور کنید ما رصد می کردیم این بار همه توان خود را به صحنه آورد؛ جنگ حداکثری راه انداخت.همه پیاده نظام مزدور داخلی را به صحنه آورد؛ حتی ناو هواپیمابری که ماه ها بود از ترس نیروی های ما عقب مانده بود جلو آمد. من به آن‌ها می گویم دیر شده است همه چیز تمام شده است. به صهیونیست ها هم می‌گویم او همیشه دیر می آید منتظر او نباشید، نابود که شدید می آید، آن‌وقت دیگر دیر است.

وی خطاب به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: بدانید ما با هدایت یک مرد الهی که امتداد امامت ائمه اطهار است، یک پیشوای جانباز، یک امام فداکار که در صحنه های سخت تاریخ ایران و اسلام حضور دارد به شکل سریالی در همه صحنه‌ها هستیم. آن مرد بزرگی که این لحظه در نزدیکی ما است در قلب همه ما جا دارد. او کسی است که در عمق سرزمین های دشمنان نفوذ کرده، آنان را عقب رانده، تمرکز آنان را از سرزمین های اسلامی دور کرده است. او که فداکارانه، شجاعانه و حسینی به این صحنه آمد. خدا به عزت او صد چندان افزود و قلب هوادارانش را سرشار از عشقی مثال زدینی کرد و تاریخی بزرگ ساخت.

فرمانده سپاه با اشاره به اینکه رهبر انقلاب سیاست‌های آمریکا را در لبنان با شکست مواجه کرد، تصریح کرد:‌ او از ملت سوریه دفاع کرد. جهان‌ اسلام را به هم پیوند داد و سدی آهنین مقابل سلطه گران ساخت و زنجیره محکم مقاومت را حفظ کرد.ملت عراق را از شر شیاطین نجات داد. امت را به هم گره زد.

وی با بیان این که هر شخصی از رهبر انقلاب فاصله گرفت افتاد، گفت: هنر او شکست قدرت‌های بزرگ، تحقیر آمریکا، پیروز کردن مسلمین، استحکام بخشی به قاعده قدرت ملت ایران است. او با دشمنان می‌جنگند و ایران بزرگ را به پیش می‌برد. او به همه درس مقاومت و ایستادگی داد.او قائمه و شما مردم قاعده انقلاب هستید. و امروز قائمه و قاعده به هم پیوسته‌اند. امروز دشمنان قادر به هیچ عملی نبوده و پژمرده و افسرده و ناامید و عاجز هستند. ما همه جا آنها را تعقیب می‌کنیم و هیچ حرکتی را بی پاسخ و بدون انتقال نمی‌گذاریم. ما مدیون هیچ قدرتی نمی‌شویم و با همه تصفیه حساب می‌کنیم . روز و کیفیت انتقام را ما مشخص می‌کنیم.

سردار سلامی با اشاره به این که دشمن هزاران میلیارد علیه ما هزینه کرده، ولی نتیجه نگرفته است، گفت:‌دشمن علیه ما در جنگ اقتصادی است ما اطلاعات محرمانه‌ای داریم که سفیر یکی از کشورها سایر سفرا را جمع کرده و به آنها گفته که به اروپایی‌ها بگویید ایرانی‌ها در حال بریدن وابستگی اقتصاد خود از نفت هستند. پس راه نفت ایران را باز کنید وگرنه اقتصاد ایران از نفت مستقل می‌شود. ما امروز به خیمه دشمن نزدیک شده‌ایم و دشمن دیگر نفس ندارد. در برابر ارتش و سپاه ما هیچ قدرت ایستادگی و یارای عکس‌العمل ندارد. ما به پیش می‌رویم. مردم انقلاب را با گرانی و بنزین عوض نمی‌کنند، همه می‌دانند بنزین بهانه است.

وی ادامه داد:‌ما صاحب رهبری هستیم و تا زمانی که او را در سختی‌ها همراهی کنیم هیچ قدرتی قادر نیست ما را تکان دهد دیدید که در 48 ساعت چگونه بساط فتنه جهانی جمع شد. ما مسئولان در کنارتان هستیم. من به عنوان یک پاسدار کوچک عشق و آرزویم این است که چندین بار به پای شما مردم ذبح و قطعه قطعه شوم تا ارادتم به شما ملت بزرگ اثبات شود.

وی خطاب به مردم ایران گفت :شما مردم از هیچ چیز نگران نباشید ما سختی‌ها را پشت سر می‌گذاریم و از فراز دشمنان عبور می‌کنیم ما مسئولان نظام باید کمر همت ببندیم در راه پیشرفت و ایمنی و رفاه و آزادی شما آنقدر بدویم تا بمیریم.

وی تاکید کرد:‌ من به نیابت همه شما به مسئولان کشور عرض می‌کنم ملت آمد و وظیفه خود را انجام داد اکنون نوبت ما مسئولان است که کمربندها را ببندیم میان مردم حرکت کنیم مشکلات آنها را حل کنیم. مردم ما بزرگ هستند. و ما با شماییم. پیشمرگ و فدایی شما مردمیم. جان ناقابل ما هدیه‌ای است به شما مردم.

سلامی در بخش دیگری از این سخنرانی خطاب به دشمنان گفت: شما ما را در میدان نبرد تجربه کردید، سیلی های محکمی خوردید، نتوانستید پاسخ هم بدهید؛ بعضی از این سیلی‌ها را همه جهان دیده است، برخی را هم ندیده است.

وی خاطر نشان کرد: منتظر باشید از خط قرمز ما عبور کنید، نابودتان می کنیم.

سلامی سپس گفت: هرکسی بخواهد به مال و جان و ناموس ملت ما تعرض کند، سخت مجازات خواهد شد؛ آنگونه که همگان عبرت بگیرند.

وی اظهار کرد: ما نجابت به خرج دادیم، مدارا کردیم؛ اما مراقب باشید صبر ما انتها دارد. به ملت ایران احترام بگذارید مودب باشید؛ اگر این انرژی متراکم آزاد شود، هیچ دشمنی در هیچ جای جهان امنیت نخواهد داشت.

سلامی گفت: دیده‌اید ما ملت اسلام و ایرانیم. رهبری بزرگ داریم که تا امروز ما را از همه صحنه های سخت، ایمن عبور داده است.

وی در پایان خطاب به حاضرین در این مراسم گفت: من صمیمانه تشکر می کنم، خاک کف پای همه شما را برای تبرک به صورتم می کشم، پاهایتان را می بوسم، برای همه شما عزت، شادابی، سربلندی و خواستار هستم .


خودمان مشکلات کشورمان را حل می‌کنیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی در واکنش به اغتشاشگران گفت: پیام راهپیمایی امروز این است که ما خودمان مشکلات کشورمان را حل می‌کنیم و نیازمند بیگانگان نیستیم.

محسن رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، در حاشیه راهپیمایی مردم تهران گفت: از مردم به این علت که مسیر خود را از معترضین جدا کردند تشکر می‌کنم. انتظارم از مردم ایران این است که ضمن اینکه حقوق خود را پیگیری می‌کنند به عوامل خارجی اجازه ندهند که از احساسات آنها سوء استفاده کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این راهپیمایی برای حمایت از مردم ایران و حقوق آنها صورت گرفته است. این راهپیمایی به علت حفظ امنیت مردم ایران است و به خارجیان این پیام را می‌دهد که ما خودمان مشکلاتمان را حل می‌کنیم و نیازمند دخالت بیگانگان نیستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقا قبول . حرف شما درست. چنین و چنان. اعتراض که گفتید حقه. با نتیجه یا بی نتیجه ؟ بی نتیجه که بی معنیه . با نتیجه ، خب کی قیمت بنزین به قیمت قبل برمی گرده اگه همه اینها توجیه و بازی برای این گرونی و باقی موندنش نیست ؟!

  2. ادمین محترم !
    احتمالا صبح شده.
    لطفا بعد از خوردن صبحانه در زمان عصرانه خوردن ما، پیامهای غیر متشکران در راهپیمایی تشکر از گرانی بنزین رو هم چک و احیانا حذف ! کنید
    با تشکر
    : کارمندی که بجای مسافرکشی دستفروشی می کنه (بعنوان شغل دوم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا