خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سالگرد قتل‌های زنجیره‌ای برگزار شد

پرستو فروهر فرزند داریوش فروهر و پروانه اسکندری دو نفر از کسانی که در قتل‌های زنجیره‌ای قربانی شدند، در توییتر از برگزاری سالگرد آن قتل‌ها در ابتدای آذرماه نوشته است.

به گزارش انصاف نیوز خانم فروهر که می‌گوید دیروز از تهران به محل زندگی خود بازگشته است، نوشته «براي برگزاري ٢١مين سالگرد قتل سياسي پدرومادرم رفته بودم. روزهاي اقامتم در تهران، از جمعه پيش تا ديروز». او به همزمان سفرش با اعتراض‌های بنزینی اشاره کرده است.

او با تاکید بر این که از نظر او «قطع اينترنت و ايجاد اختلال در شبكه خبررساني و حتی خط‌های تلفن انزوایی بهت زده و تلخ بر همگان تحميل كرده بود»، به یک دقيقه سكوت در این مراسم در اداي احترام به حادثه دیدگان حوادث اخیر اشاره کرد و  بر با تاکید بر حفظ تداوم اين مراسم هرساله، آن را «نشاني از پافشاري بر حق طلبي و دادخواهي» خواند.

پرستو فروهر عکسی از حیاط خانه‌ی پدر و مادرش گذاشته و نوشته است: اين درخت هم در حياط آن خانه و قتلگاه، امسال بيش از سالهاي پيش از سرخي شعله مي‌كشيد.

باربد گلشیری، فرزند مرحوم هوشنگ گلشیری نیز زیر توییت او ویدیویی را با عنوان «گوشه‌ای از متن‌خوانی پرستو فروهر از پشت شیشه‌ی کهربایی خانه و قتلگاه زنده‌یادان داریوش و پروانه فروهر» منتشر کرده و درباره‌ی دو عکس زیر هم نوشته است:

«دو عکس از مراسم امسال پیش از آمدن چندده تنی که به رغم بسته بودن راه‌های خبررسانی مثل هر سال آمدند تا راه فروهرها و مصدق را گرامی بدارند. همچنان داد خواهیم این بی‌داد را».


گفت‌وگوی تفصیلی با اکبر خوشکوشک در سالگرد قتل‌های زنجیره‌ای

کدهای آشنا از پرونده قتل‌ های زنجیره‌ ای

ناگفته‌هایی از افشای قتل‌ های زنجیره‌ ای

خاطرات زیباکلام و عطریانفر از “قتل‌ های زنجیره‌ ای”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا