خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده چلسی و فولام 14 بهمن 1401

پخش زنده چلسی و فولام 14 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های چلسی و فولام امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران، در هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس و در استادیوم استمفورد بریج به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و فولام 14 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال چلسی و فولام 14 بهمن 1401

پخش زنده چلسی و فولام 14 بهمن 1401

چلسی بحران زده گراهام پاتر که پرهزینه‌ترین تیم نقل‌و‌انتقالات زمستاین تاریخ است و از مجموعه هزینه‌های تمام 5 لیگ معتبر اروپایی بیشتر هزینه کرده، این روزها با هر تیمی بازی می‌کند از خودش جایگاه بهتری دارد!

چلسی در حال حاضر با 29 امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته و فولام با 31 امتیاز در جایگاه هفتم. چلسی در 5 بازی آخر خود سه برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده و فولام دو برد، دو شکست و ک تساوی. در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، چلسی 9 بار پیروز بوده و فولام تنها یکبار. 4 بازی هم مساوی شده است. در 5 تقابل‌ آخر هم 4 بار چلسی پیروز شده اما آخرین تقابل را فولام پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و فولام 14 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا