خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شکایت رسمی فعال اصلاح طلب از خبرگزاری فارس

یک عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی روز چهارشنبه با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه از خبرگزاری فارس شکایت کرد. دلیل شکایت مطهره شفیعی از این خبرگزاری انتشار بیانیه‌ای جعلی است که طی آن ادعا شده تعدادی از اصلاح طلبان با صدور این بیانیه منکر امضای خود در ذیل بیانیه 77 نفره شدند. 

به گزارش انصاف نیوز، این فعال سیاسی می‌گوید: خبرگزاری فارس اسم من و تعدادی از فعالان سیاسی اصلاح طلب را به عنوان امضاکننده‌ی بیانیه‌ای مطرح کرده که مشخص نیست از سوی مسوولان این خبرگزاری نوشته شده یا از سوی مخالفان اصلاحات برای تخریب اصلاح طلبان آماده و به فارس داده شده است. 

شفیعی گفت: خبرگزاری فارس که ادعای حرفه‌ای بودن دارد باید از ابتدایی‌ترین اصول انتشار خبر آگاهی داشته باشد. انتشار منویات این خبرگزاری در قالب بیانیه‌ی جعلی به نام اصلاح طلبان موضوعی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت. در شرایطی که کشور در این دوران بیش از همیشه نیاز به وحدت و آرامش دارد مشخص نیست این خبرگزاری با چه استدلالی بیانیه‌ی جعلی به نام اصلاح طلبان منتشر می‌کند. 

وی ادامه داد: موارد زیادی در بیانیه‌ی جعلی فارس وجود دارد که ذره‌ای تردید در شتاب و عجله‌ی نگارندگان آن باقی نمی‌گذارد. به عنوان نمونه نام آقای بهزاد نبوی در بیانیه‌ی جعلی فارس ذکر شده و این در حالی است که در بیانیه‌ی مورد اشاره‌ی آن نشانی از ایشان نیست.

این فعال سیاسی همچنین گفت: نکته‌ی قابل تامل این است که مدیرعامل خبرگزاری فارس به من گفت «در صورت  تایید جعلی بودن بیانیه‌ی منتشره در این خبرگزاری، درباره‌ی آن توضیح داده خواهد شد». بسیاری از افرادی  که نامشان در این بیانیه ذکر شده بر جعلی بودن آن تاکید کردند و مشخص نیست چرا این خبرگزاری که مدیرش می‌گوید از صحت بیانیه‌ی منتشر شده خبر ندارد، حالا که متوجه شده از اصلاح طلبان عذرخواهی نمی‌کند.

شفیعی در پایان گفت: انتظار ما از آقای رئیسی این است که با رسیدگی به این شکایت نشان دهد خودی و غیرخودی برای دستگاه تحت امر ایشان معنایی ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا