خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دبیرکل جبهه‌ی پایداری: اصولگرایان سنتی دست از سهم‌خواهی بردارند

تابناک نوشت: دبیرکل جبهه پایداری با تعیین شروطی برای وحدت با سایر اصولگرایان به منظور حضور هرچه بهتر در انتخابات مجلس یازدهم که اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: اصولگرایان سنتی باید از نگاه پدرسالارانه و سهم‌خواهی در جریان انتخابات مجلس دست بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی آقاتهرانی» در گفت و گو با خبرنگار «تابناک» درباره فعالیت‌های تشکل متبوعش برای ورود به انتخابات مجلس و اینکه آیا جبهه پایداری بنابی برای ائتلاف با سایر تشکل‌های اصولگرا دارد اظهار کرد: جبهه پایداری الحمدالله فعال است و به شکل طبیعی گفتمان ما در حال جدی شدن است و این روند در آستانه انتخابات با همت بیشتری دنبال می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش ۴۰۰۰ هزار نفری جبهه پایداری افزود: در این همایش نیروهای انقلابی، متدین و ولایتمدار از سراسر ایران حضور پیدا کردند و جلسات لازم نیز برگزار شد.

دبیرکل جبهه پایداری تصریح کرد: در روز اول این همایش بحث‌های خیلی خوب و چالشی در باب موضوعات مختلف از جمله انتخابات صورت گرفت و در نهایت با سخنرانی آیت‌الله مصباح مراسم اختتامیه برگزار شد.

آقاتهرانی در پاسخ به این سوال که جبهه پایداری در مواجهه با اصولگریان سنتی چه راهکاری را اتخاذ خواهد کرد تصریح کرد: ما امیدواریم دوستان در مجموعه اصولگرایان سنتی و سایر گروه‌ها در این مجموعه با هم وحدت کنند تا بهترین افراد در مجلس آینده حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه جبهه پایداری وحدتی برای شکست نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: در مصاحبه‌های گذشته نیز اعلام کردم که اصولگرایان باید از سهم‌خواهی و پدرسالاری دست بردارند.

دبیرکل جبهه پایداری تاکید کرد: اگر اصولگرایان از پدرسالاری دست بردارند و در شاخص‌ها با مردم صحبت کنند ما به هدفمان بدون شک خواهیم رسید.

آقاتهرانی گفت: ما باید براساس شاخصه‌ها افراد مدنظرمان را برای ورود به انتخابات تعیین کنیم و به آنها نمره دهیم در این صورت به طورحتم گزینه‌های شاخص انتخاب می‌شوند که حتی ممکن است در این روند گزینه‌ای از جبهه پایداری انتخاب نشود.

وی با بیان اینکه با تعیبن شاخصه‌ها افرادی که حائز بیشترین نمره و معیارها هستند صلاحیت حضور در انتخابات مجلس را پیدا می‌کنند اظهار کرد: بدون شک با این روند ما شکل‌گیری یک مجلس خوب و آبرومند خواهیم بود و مجلس‌ای شکل می‌گیرد که عصاره نظر و رای ملت است و در جهت تحقق مطالبات آنها تلاش می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا