خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد نماینده اصولگرا از اعلام نشدن آمار کشته‌شده‌های اعتراضات

محمدجواد ابطحی، عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: نظر مجلس این است که آمار را وزارت کشور اعلام کند تا در آرا تشتت نشود و اگر وزیر کشور آمار کشته‌شدگان را اعلام نکند نمایندگان این کار را خواهند کرد.

ابطحی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ضرورت داشتن رفتار صادقانه با مردم و لزوم ارائه آمار کشته‌شدگان اعتراضات اخیر توسط مسئولان رسمی، اظهار کرد: مسئولیت ارائه آمار کشته‌شدگان با وزیر کشور است و اعلام نکردن آمار موجب می‌شود که بلندگوهای دشمنان این آب و خاک از قبیل سلطنت‌طلبان و منافقان آمارهای ضد و نقیض و بعضاً بزرگ‌نمایی شده اعلام کنند.

وی افزود: آنچه که نمایندگان مجلس از تعداد کشته‌شدگان اطلاع دارند این است که آمار زیاد نیست. دقیقاً آمار شهیدان بسیج، نیروی انتظامی و کشته‌های مردم عادی و آشوبگران معلوم است. اگر وزیر کشور آمار کشته شدگان را اعلام نکند نمایندگان مجلس از رحمانی فضلی توضیح خواهند خواست.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: علت کشته شدن عده‌ای از مردم و نیروهای امنیتی این بوده که اغتشاش‌گران از داخل جمعیت به سوی مردم و نیروهای امنیتی شلیک می‌کرده‌اند و در موارد دیگر وقتی اغتشاش‌گران به مراکز دولتی و نظامی حمله می‌کردند در تبادل آتش عده‌ای کشته شده‌اند. البته بی‌گناهانی در میان کشته‌شدگان هستند که باید حساب آنان از اغتشاش‌گران جدا شود تا بتوانیم مکاتباتی را به منظور دلجویی از خانواده‌های کشته‌شدگان داشته باشیم و از بیت‌المال دیه این افراد را اخذ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حتی ۴۰ نفر از نمایندگان بحث استیضاح وزیر کشور را به میان کشیدند. اعتقاد دارم در این شرایط که نزدیک به انتخابات می‌شویم استیضاح وزیر به صلاح نیست چرا که در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها از هم گسیختگی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. “….علت کشته شدن عده‌ای از مردم و نیروهای امنیتی این بوده که اغتشاش‌گران از داخل جمعیت به سوی مردم و نیروهای امنیتی شلیک می‌کرده‌اند….”
    ای لعنت خدا بر دروغگویان!!!!!
    … آنوقت در منمابر می گویید علی گفته حکومت از عطسه بز بی ارزش تر است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا