خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست اهالی رسانه: بازگشت جشنواره فجر به برج میلاد

برخی از اهالی رسانه با تشکیل کمپینی خواهان میزبانی برج میلاد از ااهالی رسانه در 38امین جشنواره فیلم فجر هستند. نه تنها اهالی رسانه، بلکه پنج منتقد، دو تهیه‌کننده و دو نویسنده‌ی سینمای این درخواست را امضا کرده‌اند. تا این لحظه این درخواست توسط ۶۶ نفر تایید شده است.

به گزارش انصاف نیوز، بعد از تجربه‌ی میزبانی دو ساله‌ی جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت، امضا کنندگان این کمپین خواهان بازگشت کاخ جشنواره به برج میلاد هستند. برخی از خبرهای جشنواره فیلم فجر حاکی از آن است، برج میلاد یکی از مکان‌های برگزاری این رویداد سینمایی است ولی برای حضور اهالی رسانه در این برج تصمیمی گرفته نشده است. حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی در بازدید از جشنواره فیلم کوتاه که در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، به میزبانی این پردیس از اهالی رسانه در جشنواره فیلم اشاره کرد.

امضاکنندگان کمپین مشکلات اینترنت، رفت‌‌وآمد، مکان نامناسب نشست‌های خبری و پارکینگ را از دلایل نامناسب بودن پردیس ملت برشمردند.

بهروز غریب‌پور، مدیر کاخ جشنواره در ادوار 34 و 35ام در گفت‌وگو با فیلم نیوز گفت: «به نظرم این سینما [ملت] به هیچ وجه برای چنین اجتماعی طراحی نشده است».

پایگاه خبری فیلم نیوز به نقل از مجید مظفری مدیر سابق کاخ مردمی جشنواره در دوره‌های 34 و 35 درباره‌ی کمبودهای پردیس سینمای ملت نوشت: « زمانیکه به عنوان مدیر کاخ مردمی در جشنواره فیلم فجر فعالیت داشتم، یکی از مشکلات مهم پردیس ملت، عدم مطابقت ظرفیت پارکینگ با تعداد تماشاگرها بود و خیلی‌ها از این بابت ناراضی بودند. زمانی هم که برج میلاد را از جشنواره فجر گرفتند و پردیس ملت جایگزین آن برای پذیرایی از اصحاب رسانه شد این مشکل باقی ماند و برطرف نشد. من نمی‌دانم به چه دلیل برج میلاد را از جشنواره گرفتند. دقیقا نمی‌دانم به خاطر کمبود بودجه بوده یا دلایل دیگر، ولی فکر می‌کنم اگر‌ دوباره مثل قبل، جایگاه اصلی جشنواره فجر در همان برج میلاد باشد مسلما اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد.
ضعف این سینما علاوه بر مشکل پارکینگ، کمبود تعداد صندلی سالن‌های سینما است. البته زمانی که در کاخ مردمی به عنوان مدیر فعالیت داشتم یکی دو سالن نیز از نظر صدا مشکل داشتند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا