خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا آنتن صداوسیما قابل خرید است؟

مدیرعامل شرکت امیر تجارت هرمس در نامه‌ای به رییس سازمان صداوسیما گلایه کرده که چرا از کسی که به اتهام تهمت شکایت کرده در نزدیک زمان دادگاه فرصت داده شده تا در برنامه‌ای علیه او اتهاماتش را تکرار کند؟ او در این نامه فرصت خواسته تا به اتهامات مطرح شده در صداوسیما پاسخ دهد.

متن نامه‌ی سجاد کاظمی کاشف به علی عسگری که به انصاف نیوز ارسال شده در پی می‌آید:

اخیر در برنامه‌های پایش و استوا که به ترتیب از شبکه‌های یک و سه سیما با موضوع سوت زنی پخش شد، مطالب و موارد خلاف واقع فراوانی مطرح شد و به اشخاصی از جمله اینجانب تهمت‌هایی وارد شد.

علیرغم تلاش فراوان برای پاسخگویی تا این لحظه کوچکترین همکاری از سوی برنامه سازان صورت نگرفته و در کمال شگفتی پاسخ‌هایی به ما داده شد که از بیان آن به صورت عمومی معذوریم.

در این برنامه‌ها از فردی به نام میثم مرید شوشتری دعوت شد و علاوه بر تقدیر از نامبرده با عناوینی مانند قهرمان ملی، شهید راه افشاگری، از جان گذشته و …. اقدام به دروغ پردازی‌های فراوانی در مورد اینجانب و چند نفر دیگر انجام پذیرفت. در این برنامه‌ها در کمال ناباوری و به دروغ این موضوع مطرح شد که ایشان به واسطه‌ی افشاگری از محل کار خود اخراج شده و نیز به همین دلیل از ایشان شکایاتی صورت گرفته است. ای کاش از مدیران بانک علت اخراج و از شاکیان یا قوه قضاییه در مورد علت شکایت استعلام می‌شد تا اعتبار سازمان صدا و سیما اینگونه بازیچه‌ی مشتی افراد کارنابلد و یا مغرض قرار نمی‌گرفت.

و اما اصل ماجرا:

اواخر سال 95 پرونده‌ای قضایی در دادسرای پولی و بانکی تشکیل می‌شود و در پی آن افرادی از جمله اینجانب احضار و به موضوع رسیدگی می‌شود. در تمام طول مدت رسیدگی به پرونده علیرغم تلاش متهمین جهت تسویه حساب و بسته شدن پرونده با سنگ اندازی برخی افراد نظیر آقای شوشتری روبرو می‌شویم. پس از ماه‌ها چند کلیپ در فضای مجازی منتشر شد که طی آن مطالب خلاف واقع و افترا از سوی آقای شوشتری مطرح شد. بدین واسطه شکایتی مبنی بر توهین، افشای اسرار حرفه‌ای، تحمیل خسارت، تهمت، افترا و آبروریزی از سازندگان آن کلیپ‌ها از جمله آقای شوشتری در دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح شد. نکته‌ی قابل توجه اینجاست که پس از ابلاغ حضور در دادگاه و مشخص شدن زمان دادرسی در کمال ناباوری مشاهده شد که صدا و سیما در اتفاقی کم سابقه اقدام به پخش رپرتاژ برای یکی از متهمین اصلی این پرونده نمود که به نظر می‌رسد تنها با هدف تحت الشعاع قرار دادن روند رسیدگی به پرونده صورت گرفته است. 

نکته‌ی تاسف‌بارتر این برنامه که متاسفانه کلیپ‌های آن در فضای مجازی به شکل گسترده‌ای دست به دست می‌شود این است که آقای شوشتری ادعا می‌کند که اینجانب ایشان را تهدید به قتل نموده‌ام و این جمله را از قول من بیان می‌دارد که “ما با بیست و پنج میلیون تومان آدم می‌کشیم”. پخش این جمله که از اساس کذب محض است باعث ایجاد جو ناامنی در جامعه شده است. 

نکته‌ی دیگر اینکه نامبرده هیچ نقشی در تشکیل پرونده نداشته است. ایشان در سیمای جمهوری اسلامی بیان می‌دارد که برای اولین بار نام کامل متهمان پرونده‌ای که  در دادسرا در حال رسیدگی است را اعلام کرده و این کار از سوی رسانه‌ی ملی تبلیغ می‌شود. لازم به یادآوری نیست که این موضوع غیر قانونی و جرم است و صدا و سیما یک اقدام غیر قانونی را تبلیغ می‌کند.

جناب آقای علی عسگری! این بود صداوسیمایی که به فرموده‌ی حضرت امام قرار بود دانشگاه باشد؟

سوال اساسی من از حضرتعالی این است که این افراد چگونه در سازمان تحت مدیریت شما نفوذ کرده‌اند. آیا آنتن صداوسیما جمهوری اسلامی قابل خرید است؟ آیا این فرد آنتن سیما را خریده است؟ و یا با ارتباط وارد برنامه‌های پربیننده‌ی صدا و سیما شده است؟ و یا در یک اقدام جناحی تلویزیون در حال تبلیغات زودهنگام انتخاباتی است؟

جناب دکتر علی عسگری عزیز؛ در سازمان تحت مدیریت جنابعالی آبروی چند مسلمان برده شده است که گناه آن از تخریب خانه‌ی کعبه بیشتر است. اینک از حضرتعالی تقاضا دارم ضمن برخورد با عوامل این برنامه ها که آگاهانه یا ناآگاهانه هم صدا با شبکه‌های ضد انقلاب اقدام به ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب، توهین و تمسخر دستگاه قضایی، ناتوان جلوه دادن دستگاه‌های امنیتی و نیز گناه کبیره تهمت و بردن آبروی افراد مسلمان نموده‌اند مطابق با قوانین جمهوری اسلامی نسبت به اختصاص فرصت در همان شبکه‌ها و همان زمان جهت دفاع از حقوق حقه‌ی خود اقدام فرمایید.

در پایان ضمن دعوت همه‌ی همکاران حضرتعالی به تقوای الهی به این دوستان یادآوری می‌نمایم که با شانتاژ رسانه‌ای و ایجاد پروپاگاندای خبری امکان تحت تاثیر قرار دادن دستگاه مقتدر قضایی جمهوری اسلامی را نخواهند داشت و همه در برابر قانون برابر و باید پاسخگوی اعمال ناپسند خود باشیم و نیز اعلام می‌دارم اینجانب جهت تنویر افکار عمومی آمادگی شرکت در مناظره با این مدعیان روشنگری را دارم تا بلکه حقایق برای ملت شریف ایران روشن گردد.

وای اگر از پس امروز بود فردایی ….

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا