خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در حوادث اخیر سه «بسیجی» شهید شدند

سردار سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت که در ناآرامی‌های اخیر سه نفر از نیروهای بسیجی در کل کشور توسط اشرار و افراد مسلح غیر انقلابی شهید شدند.

سردار محمدحسین سپهر در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح حضور و نقش بیگانگان در ناآرامی‌های اخیر گفت: بیگانگان و سرویس‌های امنیتی خارجی و شبکه‌های ضد انقلاب، منافقان، تکفیری‌ها، سلطنت طلبان و جریان‌های معاند با انقلاب اسلامی به صورت سازمان یافته و مسلحانه با حمایت کشورهای خاص در حوادث و آشوب‌ها حضور داشتند. ما در این باره سرنخ‌ها دستگیری‌ها و اعترافات زیادی داریم.

وی افزود: یقینا در بخشی از این ناآرامی‌ها که تبدیل به رفتارهای خشونت آمیز شده، مردم و معترضان قانونمدار و اقشار جامعه نبودند. آنها افراد مسلح ضد انقلاب بودند که به وسیله دستگاه‌های امنیتی سپاه و سایر دستگاه‌ها، ناجا و وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

سردار سپهر توضیح داد: بخش زیادی از دستگیری‌ها توسط قوه قضائیه پالایش شده، با آنها که مسئله خاصی نداشتند توام با رافت اسلامی برخورد شد و آزاد شدند. بخشی که در دستگاه قضایی حضور دارند هم برای آنها بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد. با آنها نیز بر اساس مستندات و مدارک موجود و قوانین اسلامی برخورد می‌شود.

وی در مورد آمار کشته شدگان و بازداشتی‌ها و مجروحان گفت که حتما دستگاه‌های مسئول به موقع این آمارها را اعلام می‌کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد تعداد شهدای بسیج در این اتفاقات گفت: بسیجیان بدون سلاح و رفتار قهرآمیز جهت پشتیبانی و کمک به نیروی انتظامی آمده بودند تا با نیروی انتظامی در ایجاد آرامش و امنیت همیاری کنند. سه بسیجی در کل کشور توسط اشرار و افراد مسلح غیر انقلابی شهید شدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا