خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پسابرجام نمایشگاهی ایران در مسقط

ششمین نمایشگاه اختصاصی ایران در عمان با حضور بیش از 50 شرکت ایرانی در محل نمایشگاه های بین المللی عمان در مسقط آغاز بکار کرد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، مجری اختصاصی نمایشگاه ایران در عمان با اشاره به جزئیات برگزاری این نمایشگاه در مسقط اظهار کرد: این نمایشگاه امروز با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان، وزارت صنعت معدن و تجارت کشورمان و وزارت تجارت عمان و مرکز نمایشگاه های بین المللی مسقط و توسط گروه بین المللی آوین به مدت 5 روز آغاز بکار کرده است.

سید علی اعتدالی با اشاره به توافقات صورت گرفته در جریان برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای برگزاری این رویداد اختصاصی، ایجاد مرکز دایمی نمایشگاه های تجاری و تخصصی ایران در مسقط است.

وی با اشاره به حضور هیات های تجاری دولتی و خصوصی عالی رتبه ایران در نمایشگاه ملی ایران افزود: در این دوره از برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در عمان، هیات عالی رتبه ایران از مناطق آزاد کشور، مدیرعامل منطقه آزاد کیش، چابهار، استاندار هرمزگان، مدیران شرکت های خودرو سازی و صنایع فولاد و سازمان توسعه تجارت ایران حضور دارند.

مجری برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در عمان با اشاره به زمینه فعالیت شرکت های حاضر در این دروه گفت: باتوجه به اتفاقات موثر در روابط تجاری ایران و جامعه بین المللی و نقش ویژه کشور عمان در توسعه تجارت با جمهوری اسلامی ایران، این نمایشگاه به عنوان نخستین نمایشگاه پسابرجام کشورمان می تواند در توسعه تعاملات منطقه ای با حضور صاحبان صنایع و مدیران ارشد بخش خصوصی کشور نقشی کلیدی داشته باشد.

اعتدالی اضافه کرد: در این دوره تمامی واحد های گروه صنعتی ایران خودرو، گروه شرکت های خدمات فنی مهندسی کشور، صنایع دارویی، مناطق آزاد تجاری، صنایع سیمان، صنایع غذایی، تولید کنندگان موتورهای صنعتی و گروه های بازرگانی به عنوان شرکت های پیشرو کشور در نمایشگاه اختصاصی ایران در عمان حضور یافته اند.

وی با بیان اینکه این دوره از برگزاری نمایشگاه به صورت ویژه به تولید کنندگان و صادرکنندگان جمهوری اسلامی ایران به صورت تخصصی پرداخته است افزود: در این دوره از نمایشگاه که در فضایی بالغ بر 1100 متر مربع برگزار می شود، بیش از 50 شرکت تخصصی و مادر تخصصی و هلدینگ های خدماتی و تجاری حضور یافته اند که در کنار آن برنامه ریزی های جدی برای نشست های تخصصی بخش خصوصی ایران نیز با حضور هیات های عالی رتبه کشورمان درنظر گرفته شده است.

مجری برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران با اشاره به اثرات برگزاری این نمیشگاه توسط بخش خصوصی و توانمند کشور در عرصه نمایشگاهی ایران اظهار کرد: به صورت ویژه بدنبال افزایش ضریب نفوذ کالا و خدمات جمهوری اسلامی ایران در عمان هستیم تا بتوانیم با افتتاح رسمی مرکز تجاری عمان به عنوان مرکز دایمی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران در این کشور، بازاریابی، توسعه نرم افزاری و سخت افزاری بازار، تحقیقات بازار، و بستر سازی برای توسعه فرهنگ کالا و خدمات ایرانی نقشی پررنگ تر نسبت به گذشته داشته باشد.

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور بیش از 50 شرکت تخصصی در فضایی بالغ بر 1100 متر مربع در محل نمایشگاه های بین المللی عمان در مسقط از 6 بهمن ماه جاری به صورت رسمی آغاز بکار و تا 10 بهمن ماه روزانه به مدت 8 ساعت پذیرای تجار و بازرگانان عمان خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا