خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ‌های تند کارمند سابق احمدی نژاد به او

فردی به نام «فرهاد سلمان پور ظهیر» که می‌گوید در دوران شهرداری و همینطور ریاست جمهوری احمدی نژاد کارمند او بوده و پس از آن بارها زندانی شده است، در واکنش به فراخوانی توسط او گفته است: مثل شما مانند آن دزدی است که در میان مردم فریاد «آهای دزد» را سر می‌دهد!

به گزارش انصاف نیوز، خلاصه‌ی متن این نامه که در فضای مجازی منتشر شده و حاوی ادعاهایی است در پی می‌آید:

جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد، اخیرا جنابعالی فراخوانی را منتشر کرده و از تمامی کسانی که توسط دستگاه قضایی مورد ظلم قرار گرفته‌اند، درخواست کرده‌اید تا اسناد و مدارک خود را به منظور تظلم‌خواهی! به دفتر جنابعالی ارسال نمایند! و اینجانب با توجه به اینکه سالیان مدیدی کارمندتان بوده و با جنابعالی چه در شهرداری تهران و چه در نهاد ریاست جمهوری (ساختمان کوثر) کار کرده‌ام و با توجه به شناختی که از فکر و اهداف جنابعالی دارم و نیز با فلش بک زدن و مرور خاطراتی که با جنابعالی از آن دوران دارم، خود را مجاب دیدم که چند خطی از باب یادآوری برایتان بنویسم!

شاید مردم عادی از بسیاری از رفتارهای جنابعالی به خوبی باخبر نباشند، اما افرادی چون بنده که از نزدیک با جنابعالی کار کرده و خاطرات فراوانی از عملکرد و حتی ادبیات واقعی‌تان دارم، به هنگام شنیدن چنین اخباری از ناحیه جنابعالی، نمیدانم برای مضحک بودن چنین لباسی که بر قامت شما دوخته نشده است، بخندم یا برای خواب جدیدی که با سیاست پوپولیستی، برای این مردم ستم کشیده دیده‌اید، گریه کنم…

جناب دکتر احمدی‌نژاد! مردم عادی از آن سال سیاه ۸۸ فقط یک نمونه از الفاظ به کار برده شده توسط جنابعالی نظیر «خس و خاشاک» را به یاد می‌آورند، اما خاطرتان هست که در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری و در سخنرانی‌های بعد از نماز چه الفاظ و کلماتی را به جوانانی که در کف خیابانها به ناحق کشته شده بودند نسبت می‌دادید؟ که البته بنده به لحاظ شعله‌ور نکردن آتش دل خانواده‌های شهدا از تکرار آن الفاظ خودداری می‌کنم.

خاطرتان نرفته است که در آن بحبوحه سیاه بهار و تابستان ۸۸، دادستان وقت تهران «سعید مرتضوی» و… بیشتر از آنچه در دفاتر و سازمان‌های خود حضور داشته باشند، در اتاق کار جنابعالی آنقدر حاضر بودند که خودتان بارها از آنان به طنز با عنوان هیات دولت دوم یاد می‌کردید! و دائما در حال نقشه‌کشی برای سرکوب ملتی بودید که تنها سِلاح‌شان راهپیمایی سکوت بود؟!

آقای دکتر احمدی نژاد! آیا بخاطر دارید که [چه کسی را] را مامور خرید ۲۵۰۰ دستگاه موتور سیکلت از محل بودجه نهاد ریاست جمهوری کردید و آنها را به [کجا] اهدا نمودید تا با نصب جعبه‌هایی بر روی موتور سیکلت‌ها با نوشته‌ای تحت عنوان «رستورانهای زنجیره‌ای […]» (البته با هماهنگی مالک آن مجموعه…) عوامل اطلاعات بتوانند بدون اینکه مردم به آنها مظنون شوند، به میان مردم و معترضین رفته و از آنها بوسیله دوربین‌هایی که داخل جعبه به اصطلاح پیک موتوری نصب شده بود به جهت شناسایی و برآورد صحیح [وضعیت]، عکس و فیلم تهیه کنند؟!

آیا خاطرتان هست که بنده به دلیل افشای اسنادی … با اعلام شکایت حراست نهاد ریاست جمهوری بازداشت شده و بدلیل فشارهایی که حراست و معاونت حقوقی تحت امرتان … به بازپرس پرونده اعمال می‌کردید، حتی با وجود اتمام بازجویی‌هایم، قریب به ۱۷ ماه در سلول‌های انفرادی و … جسمی و روحی قرار داشتم و سوابق نامه نگاری‌ها و اعمال نفوذهای قضایی حراست تحت امرتان … جهت اعمال اشد مجازات، هنوز در پرونده‌ام موجود می‌باشد که در آن زمان منجر به محکومیت سنگین ۲۶ سال حبس و ۲۰ سال تبعید گردید؛ حال جنابعالی با چنین اعمالی که تنها گوشه‌ای از آن را برایتان بازگو کردم، خود را پرچمدار مبارزه با فساد قضایی کرده‌اید؟ 

به راستی این‌بار چه نقشه شومی در سر می‌پرورانید؟ آن زمان که ادعای آوردن پول نفت بر سر سفره مردم را داشتید، نه تنها که از پول نفت خبری نشد، بلکه فرزندان مردم را نیز از سر سفره‌های‌شان برداشتید و به سینه قبرستان‌ها فرستادید! حال چه نقشه‌ای کشیده‌اید؟ من جنابعالی را خوب می‌شناسم و خوب که فکر می‌کنم، مَثَل شما در راه عدالت خواهی و مبارزه با فساد قضایی، همانند مَثَل آن دزدی است که در میان مردم می‌دوید و فریاد «آهای دزد» سر می‌داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کارمند خوب و با هوش و زندان رو از اینکه مردم را اگاه ساختی متشکریم الان دیگر مردم نامه شما را خواندند و متوجه اشتباه بزرگشون که فکر می کردند احنمدینژاد ادمی ظلم ستیز است شدند و اکنون با این چند جمله شما مردم احمدینژاد را یک ستمکار به الفطره میدونند..احتمالا انتظار داری مردم با این نامه ات چنین سخنی بکنند؟؟؟پور ظهیر تو که از موتورها و دوربین ها خبر داشتی خیلی خیلی پست و خائن بوده ای که الان این نامه را نوشته ای..الان که احتمالا بوی امدن احمدینژاد به مشام میرسه ،یادت به انتشار این نامه افتاده درصورتی که از 92 به این طرف جو چنان شد که می تونستی این نامه را منتشر کنی و خیلی از بالاییها هم حمایتد می کردند .اما الان دیر شده .راستی کدام طیف و گروه بهت پول دادند تا چنین نامه ای را بنویسی.الان کجا در حال خدمتی و قول چه پستی را بهت دادند.راستی اصلا تو کی هستی که الان اسمت بگوش میرسه .نکنه تازه متولد شده ای.

    9
    6
    1. جناب ali هرچندبا این گفته تان موافقم ولی ……برای شناساندن رجاله ها از هر امکانی استفاده نمود…چه بعیدنیست دراین قحط الرجالان مردرفته نیز ابزاری هرچندزنگزده برای اخلال در انتخابات برگزیده شده باشد…..

  2. احسنت! این آقاهم مهره همون کسانی هست که وجودوحضوراحمدی نژادهاخاردرچشمشانه ومزاحم سوئ استفاده وچپاولشان! مردم فهیم ماعلی رغم تخریب شخصیت دکترتوسط معلوم الحالهاخوب خادم وخائن هاروتشخیص می‌دهند خوب…

    9
    4
  3. انصاف نیوز !!
    تو چقدر گرفتی ؟
    چی بهت پیشنهاد دادند که با وجود اینکه در تمام‌نظر سنجی ها احمدی نژاد و مردمی بودن احمدی نژاد مشخص شده ؛خطرش را بر منافعش را سنجیدی و دیدی پولی که میگیری از اعتماد مردم بیشتر می ارزد . وای بر ما و واای برشما

    #اگه مردی انتشار بده

    1
    4
  4. من تا دروغ خس و خاشاک خواندم، در ادامه احتمال دادم مثل جمله خس و خاشاک مورد نظرشون دروغ باشه چرا که فیلمش موجوده هیچگاه به کسانی که رای دادند خس و خاشاک نگفته بجز تعدادی که نیروی امنیتی فاسد همین.
    احمدی نژاد کابوس کفتارها و نوچه هاشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا