خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرنخ اتفاقات دانشگاه بهشتی در پژو 405 نقره ای

«پژو 405 نقره ای رنگ» شاید این اتومبیل کلید حل معمای دانشگاه شهید بهشتی باشد. با شناسایی سرنشینان  پژو 405 پرده از سناریوی اغتشاش در سخنرانی سیدمحمد خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی [لینک] و پس از آن دلیل لغو سخنرانی مصطفی ملکیان در  این دانشگاه مشخص خواهد شد.
به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، ظاهرا به مسولان دانشگاه هم درباره ی این پژو اطلاعاتی داده شده و شاید آنها هم در تقلا برای شناسایی راز این اتومبیل هستند و البته با نگاه بدبینانه، شاید مسولان این دانشگاه هم سلام و علیکی با سرنشینان پژو 405 داشته باشند. هنوز هیچ چیز مشخص نیست و آنچه مشخص و محرز شده است، تبدیل موتورها به پژو است!
ماجرا چیست؟
نهم اردیبهشت ماه بود که خبر رسید مراسم یادبود پدر همسر سید محمد خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است؛ دلیل برگزاری این مراسم در دانشکده حقوق این دانشگاه این بود که مرحوم آقای صادقی از اساتید بازنشسته ی آنجا بوده است. وقتی سیدمحمد خاتمی به عنوان داماد مرحوم صادقی وارد سالن شد، هیاهو و تشویق دانشجویان آغاز شد چرا که انتظار نداشتند پس از 8 سال رکود و محدودیت در دانشگاه ها که ماحصل فعالیت دولت احمدی نژاد بود بتوان شاهد حضور خاتمی در دانشگاه باشند. زمانی این حضور رسمیت بیشتری یافت که مشاهده شد دکتر تهرانچی، رییس دانشگاه و روسای دانشکده های این دانشگاه نیز در این مراسم حضور یافتند. شاید حضور مسولان دانشگاه بود که آرامش اقلیت افراطی در زمان برگزاری مراسم بر فضا حاکم شد اما به محض پایان مراسم چند نفر تندرو عنان اختیار از کف داده و به سر دادن شعار علیه خاتمی پرداختند. هجمه کنندگان به خاتمی انگشت شمار بودند و نشان اینکه در یک پژوی 405 نقره ای رنگ جای گرفتند و به سرعت محل را ترک کردند. هیچ کس در آن روز نفهمید سرنشینان آن پژو چه کسانی هستند و تنها یک نکته برای همه مشخص شد که آنها به احتمال زیاد پس از اطلاع از حضور خاتمی به این دانشگاه آمده و ماموریت خود را انجام دادند.
موتور پژو هنوز کار می کند!
ظاهرا این پژو 405 هنوز بنزین دارد و فعالیت می کند چرا که روز یکشنبه خبرگزاری فارس در ساعت 11:05 نوشت: «مصطفی ملکیان ساعت 12 امروز به دعوت گروه فلسفه دانشکده ادبیات و علوم انسانی به دانشگاه شهید بهشتی می‌رود. وی از تئوریسن‌های فکری اصلاحات است که پیش از این گاه و بی‌گاه در هر تریبونی، به غیرعقلانی بودن و حتی ضدعقلانی بودن دین مبادرت کرده است و اسلام، پیامبر اعظم(ص) و قرآن را هدف ساختارشکنی و قداست‌زدایی قرار داده است».
این خبر حکم آماده باشی برای پژوسواران بود. گویی فارس وظیفه داشت تا فضا را برای یک اتفاق آماده کند چون در ساعت 11:59 دقیقه مصاحبه ای با مسوول بسیج دانشگاه شهید بهشی را منتشر کرد که رمضان زاده گفته بود: «متاسفانه بعد از حضور هفته ی گذشته ی «محمد خاتمی» در دانشگاه شهید بهشتی، بدون مجوز هیات نظارت، شاهد هستیم یکی دیگر از عناصر فتنه، که با حضور در تجمع‌های قانونی سال 88 در تلاش برای ضربه زدن به نظام جمهور اسلامی ایران بود، اجازه ی حضور در دانشگاه را پیدا کرده است و قرار است در یک جلسه ی کاملا هماهنگ شده در دانشکده ی ادبیات سخنرانی کند».
این بار پژو سواران لازم ندیدند تا استارت بزنند و به سمت ولنجک بروند. آنها که ظاهرا تصور می کردند حراست دانشگاه اتومبیل مذکور را شناسایی کرده و اجازه ی ورود نخواهد داد، رسانه ی همسو را جایگزین کردند تا قبل از آغاز مراسم سخنرانی لغو شود.
در نهایت…
به نظر می رسد با شناسایی و معرفی سرنشینان آن پژو 405 نقره ای، راز بر هم خوردن این گونه تجمعات پیدا خواهد شد. لذا اکنون وظیفه ی نهادهای مسوول که ریگی را در هواپیما بازداشت کردند، شناسایی این تیم است؛ البته اگر اراده ای برای غالب کردن فضای اعتدال باشد که خواست اثبات شده ی مردم در 24 خرداد 92 است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا