خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضيحات مرعشى درباره ليست اصلاح طلبان براى شوراى شهر تهران

«سيدحسين مرعشى» عضو هيات رييسه‌ی شوراى عالى سياستگذارى اصلاح طلبان در باره‌ی تهيه‌ی ليست نهايى براى انتخابات شوراى شهر تهران توضیحی را به این شرح منتشر کرد:

🔴🔴 با توجه به اينكه در ساعات اوليه انتشار ليست اصلاح طلبان براى شوراى شهر تهران اخبار ضد و نقيض و نادرستى در خصوص اعضاى ليست صورت گرفته توضيحاتى بدين شرح اعلام مى شود:

🔴 اصلاح طلبان در اين ليست به دنبال گردش نخبگان و جوانگرايى و افزايش سهم بانوان در مديريت شهرى بوده اند.

🔴 اين ليست بر اساس تخصصهاى مورد نياز شورا و با احتساب سهميه ٤ كرسى براى زنان و ٢ كرسى براى زنان جوان و ٤ كرسى براى مردان جوان تهيه شده است.

🔴 خانمها دكتر الهام فخارى و دكتر بهاره آروين سهميه زنان جوان مى باشند و دكتر ناهيد خداكرمى تنها دكتراى بهداشت محيط است كه در اين دوره ثبت نام كرده و در امر بهداشت محيط سابقه طولانى دارد.

🔴 همچنين در خصوص سهميه مردان جوان آقايان دكتر آرش ميلانى، حجت نظرى، مجيد فراهانى (كرسى خدمات پيشرفته و شهر هوشمند) مى باشند و دكتر على اعطا داراى دكتراى شهر سازى است و از سوى جامعه مهندسان مشاور ايران به شوراى عالى اصلاح طلبان پيشنهاد شده است.

🔴🔴 لازم به ذكر است مراحل تهيه اين ليست بر اساس فراخوان عمومى و با ارزيابى كارشناسان برجسته خارج از شورا صورت گرفته كه جزئييات آن متعاقبا اعلام مى شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام ،
    چنان بخت ز توران برگشته بود / که گرگین میلاد دو کس کشته بود ! آنقدر کف مطالبات و خواسته های ما ملت و به تبع آن اصلاح طلبان را فروکاسته می انگارند، که حسین مرعشی !؟ سخنگو و مسئول بسته بندی لیست اصلاح طلبان میشود ! عجب روزگاری شده !؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا