خرید تور تابستان ایران بوم گردی

والتر زنگا به استقلال نمی‌آید

بعد از جدا شدن استراماچونی در روز گذشته از باشگاه استقلال، صحبت‌ها و گمانه‌زنی‌هایی در مورد مربی بعدی استقلال صورت گرفته عده‌ای هم از هم وضعیت بد مدیریتی در فوتبال ایران انتقاد کردند. با جابر ماجدی، مدیر برنامه‌های والتر زنگا تماس گرفتیم تا احتمال حضور زنگا که پیش از آمدن استراماچونی، زمزمه‌های حضور او در استقلال وجود داشت را بررسی کنیم.

ماجدی می‌گوید زنگا به استقلال یا هیچ تیم ایرانی دیگر نمی‌رود چراکه پولی وجود ندارد و آوردن او به فوتبال ایران فقط به افزایش تعداد شکایت‌ها و بی‌اعتبار شدن فوتبال ایران کمک می‌کند. او همچنین اضافه می‌کند که باشگاه تراکتورسازی در مورد والتر زنگا با او تماس گرفته و به همین دلیل به نتیجه نرسیده‌اند. طبق گفته‌های ماجدی یکی دیگر از مربیان خوشنام خارجی لیگ برتری نیز ایران را ترک خواهد کرد‌

جابر ماجدی به انصاف نیوز گفت: «دیشب از باشگاه تراکتورسازی با من تماس گرفتند تا در مورد آقای والتر زنگا صحبت کنند اما مشکل فوتبال ما این است که پول وجود ندارد وگرنه مربی‌ای که نتیجه می‌گیرد و حاشیه ندارد مثل آقای استراماچونی یا آقای دنیزلی به خاطر نتیجه‌ی تیم را ترک نمی‌کنند، قصه این است که پولی وجود ندارد. دیشب یه من اطلاع دادند که یکی از مربیان خیلی خوشنام خارجی لیگ هم گفته به زودی ایران را ترک می‌کند.

حالا در این بی‌پولی‌ای که وجود دارد اگر من والتر زنگا را هم اضافه کنم فقط به بی‌اعتبار شدن فوتبال ما کمک می‌کند و تعداد کسانی که به خاطر مسایل مالی به فیفا شکایت می‌کنند زیاد می‌شود، دوستان حرفه‌ای ما در مربیگری لیگ برتر، نه به خاطر صندلی خودشان بلکه به خاطر همین مسایل از من خواستند که اقدامی نکنم.

وضعیت اصلا وضعبت مناسبی نیست، یک گروه ریختند جلوی خانه‌ی آقای سلطانی‌فر یا جلوی فدراسیون جمع شده‌اند و فحش‌های بدی هم داده‌اند به نظرم اینها که فحش می‌دهند طرفداران استقلال نیستند. خلاصه وضعیت مناسب نیست، چه برای ما که می‌خواهیم دوستانمان را بیاوریم و از دانششان استفاده کنیم وچه برای مدیران ورزشی. »

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا