خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تندروها به کنار! | یادداشت حسین کنعانی مقدم

حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی در آرمان ملی نوشت:  نمی‌توان پذیرفت افرادی به نام انقلابی گری قانون را زیر پا بگذارند. قطعا اقدامات خودسرانه که در چارچوب یک نوع آنارشیسم مطرح می‌شود، مشکلات را حل نمی کند  که هیچ خود بر مشکلات کشور می‌افزایند. افرادی که فکر می کنند با اقدامات خودسرانه می توانند مشکلات را حل کنند قطعا به مسیر اشتباهی می‌روند و با ایجاد فضای تندروی حتی خود را درگیر اقداماتی می کنند که منشاء آن رفتاری‌های افراطی گرایانه است.

از حمله به سفارت عربستان تا حمله به مکان‌های مختلف و حتی حمله به سخنرانی آقای لاریجانی و بر هم  زدن مجالس سیاسی از جمله اقدامات خلاف قانون تندروهاست. این دست اقدامات همواره نتیجه عکس دارد و فردی که خلاف قانون عمل می کند و مجازات آن عمل بدون قانون را هم نمی پذیرد موجبات عدم احترام به قانون را فراهم می‌آورد. در این صورت کشور آسیب می‌بیند و این رفتارها کشور را در مسیری قرار می‌دهد که  برخی فکر می کنند با توسل به بی قانونی می‌توانند به خواسته‌های خود دست یابند به نظر می‌رسد هر مقدار که جلو تر می‌رویم از دامنه اقدامات تندروها در عرصه های مختلف کاسته می شود و این مورد به این علت است که حتی خود آنها هم فهیمده‌اند که این اقدامات نتیجه مثبت به همراه ندارد.

در آینده هم شاهد خواهیم بود که از دامنه اقدامات این افراد کاسته خواهد شد چرا که دیگر این اقدامات هیچ گونه خریداری  در داخل ندارد و بالعکس افرادی که در خارج از کشور نشسته‌اند تا از هر اقدامی در داخل به جهت خواسته‌های خود استفاده کنند، از چنین اقداماتی استقبال می‌کنند.  از این رو به نظر افرادی که این قبیل اقدامات افراطی را در نظر دارند باید قبل از هر اقدامی در نظر بگیرند که نباید کاری بکنند که منافع ملی از اقدامات آنها دچار آسیب شود.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا