خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استراماچونی به استقلال: 110 هزار دلار + قرارداد یکساله = برمی‌گردم

حرف آخر استراماچونی به مدیران استقلال!

ورزش سه مدعی است که مدیران تیم فوتبال استقلال در تازه‌ترین مذاکرات با استراماچونی به راه حل جدیدی رسیده‌اند که در آن امکان بازگشت این مربی ایتالیایی وجود دارد.

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته بود که آندره آ استراماچونی نه خودش در تمرین استقلال شرکت کرد و نه اجازه حضور دستیارانش را داد تا شرایط یک شب قبل از بازی با پیکان در هفته چهاردهم به حالت بحرانی در بیاید.

مدیران استقلال شب گذشته در جلسه با بازیکنان به آنها اطمینان دادند که استراماچونی به تمرینات برخواهند گشت اما اتفاق اصلی ساعت 5:30 صبح امروز رخ داد، جایی که این مربی ایتالیایی از کشور خارج شد تا بهت و حیرت در اردوی استقلال بیش از گذشته شود.

اما بعد از خروج استراماچونی از ایران مدیران استقلال و مدیران ارشد وزارت ورزش از طریق مناسبات سیاسی یک بار دیگر دست به کار شدند تا هرطور شده این مربی را به ایران برگردانند. گفته می شود مدیران استقلال بعد از ظهر امروز موفق شده اند وکیل ایتالیایی استراماچونی را پیدا کنند و در این تماس او شرط نهایی این مربی برای بازگشت به جمع آبی ها را اعلام کرده است.

وکیل استراماچونی به مدیران استقلال اعلام کرده است که در صورتی که تا فردا 110 هزار دلار پول نقد به این سرمربی ایتالیایی در ترکیه تحویل داده شود و البته قرارداد سال دوم او فسخ شود این مربی حاضر است به ایران برگردد و برای بازی با شاهین بوشهر در هفته پانزدهم لیگ برتر روی نیمکت آبی ها بنشیند.

موضوع فسخ قرارداد سال دوم استراماچونی خواسته ای است که سرمربی ایتالیایی استقلال بیش از یک ماه است که آن را به مسوولان باشگاه اعلام کرده است و البته مورد توافق اعضای هیئت مدیره نیست اما گفته می شود مدیران استقلال با توجه به اتفاق های رخ داده امروز حاضر شده اند زیر بار آن بروند.

یک منبع آگاه در باشگاه استقلال در گفت و گو با ورزش سه این خبر را تایید کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. آقا به فکر مردم بیچاره باشید، خدا می‌داند این بخشیدن از کیسه بیت‌المال روزی یقه مسئولان را خواهد گرفت. آخه این هم پول بی‌زبان را برای چی باید بدهند به این آقا! کشوری که 60 میلیون یارانه بگیر مستحق دارد چرا باید چنین ولخرجی‌هایی داشته باشد. تازه طرف هم اینگونه پز بدهد. مگر وابستگی فقط مربوط به سیاست است؟ کشوری که باید ناز دیگران را این گونه با منت بکشد وابسته است، تعارف که ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا