خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شعسا از هر دو طرف سقوط کرد!

حسین ردکا، روزنامه‌نگار، در یادداشتی که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، در نقد شعسا (شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان) نوشت:

با آغاز مهلت ثبت نام نامزدهای حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گمانه زنی‌هایی در خصوص برخی چهره‌ها مطرح شد اما آنچه در عمل اتفاق افتاد چیز دیگری بود. مهمترین نکته‌ی ثبت نام این دوره به رخ کشیدن ناکارآمدی شورای عالی اصلاح طلبان و در راس آن آقای عارف بود!

از مدت‌ها قبل بحث انتخاب و دعوت از افراد نخبه اصلاح طلب جهت ثبت نام در انتخابات بهارستان مطرح بود ولی خروجی شورای عالی در مهمترین زمان ممکن صفر بود. نکته بدی که در این خصوص می‌توان بدان اشاره کرد عدم ثبت نام 6 نفر از اعضای لیست امید تهران جهت یازدهمین دوره از انتخابات است.

ظاهرا آقای عارف که ثبت نام نکرده‌اند و عملکرد قابل قبولی در راس شورای عالی و مجلس شورای اسلامی به زعم کارشناسان نداشته‌اند، توجه خاصی برای دعوت از جوانان برای ثبت نام در این دوره از انتخاب نداشته‌اند. واقعیت این است که این شورا «یک بار از این طرف بوم و بار دیگر از آن طرف بوم» افتاده‌اند.

انتخابات دهمین دوره مجلس و البته شوراهای شهر را به خاطر بیاورید. تعداد زیادی از افرادی که در هر دو انتخابات رای اوردند نام‌شان در لیست امید بود اما عملا جهت گیری‌های متضادی داشتند. این بدین معنی است که دوستان بدون توجه به آنچه سابقه افراد نشان داده، نام آنان را در لیست امید جای دادند. برای انتخابات یازدهمین دوره اما عارف، سلحشور، حسینی به همراه 13 نفر دیگر از لیست امید انصراف داده‌اند و البته خبری از نیروی جدید کارآمد و با عقبه نیست.

نگاهی به طرف مقابل و لیست اصولگرایان، ضعیف بودن عملکرد عارف و دوستانش را در شورای عالی به وضوح نشان می‌دهد. لیست اصول گرایان علاوه بر افراد با تجربه، جوانانی را در خود جای داده که نشان از برنامه‌ریزی 4 ساله دارد. شورای عالی اصلاح طلبان نیاز به پوست اندازی دارد و با این روش اقبالی که در دوره‌های قبلی مردم بدان داشته‌اند را از دست داده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا