خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اجرای قطعاتی از موسیقی دهه 40 و 50

گروه دست افشان با نگاهی نو به اشعار و موسیقی فاخر دهه‌ی چهل و پنجاه، جمعه یازدهم بهمن؛ این قطعات را در حوزه هنری اجرا می‌کند.
به گزارش دریافتی انصاف نیوز، این گروه پیشتر فعالیتهایی در تالار وحدت و برخی از تالارها و فرهنگسراها داشته است و این بار با همراهی علی چراغی به عنوان خواننده، که در ارکستر سمفونی صدا و سیما هم مشغول فعالیت است، به اجرای برنامه می پردازد. همچنین تنظیم کننده و سرپرست گروه موسیقی، سعید اردیانی، که کار خود را با این گروه به تازگی آغاز کرده است، در این کنسرت گروه را همراهی خواهد کرد.
تمام نوازنده‌ها، نوازنده‌های ارکستر سمفونی صدا و سیما و ارکستر تالار وحدت هستند. به گفته‌ی زهره عشقی، سرپرست گروه دست افشان، در این کنسرت نمونه‌هایی از آثار فاخر شعر و موسیقی دهه چهل و پنجاه با نگاهی نو به لحاظ تنظیم و ارکسترال برای نخستین بار بازخوانی می‌شوند. سعید اردیانی با نگاهی نو در اجرای قطعات ملی و محلی، به همراهی گروه کر شنونده را به تجربه‌ای متفاوت در شنیدن دعوت می‌کند.
اسامی هنرمندان این گروه عبارتنداز: خوانندگان: علی چراغی و زهره عشقی، سنتور: سعید اردیانی، کمانچه: فرشاد صارمی، تار: حمید اعتمادنیا، فلوت: الهه موسوی، ویولنسل: پروشات زند آیین، پیانو: دنیا فتحی، دف و دایره: یزدان بهمنی، ادوات پرکاشن: میلاد سعیدی، تنبک: آرش خاتمی.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا