خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صبح چهارشنبه، ادمین‌های متهم تلگرام به دادگاه مراجعه می‌کنند

وکیل دو نفر از متهمین پرونده‌ی کانال‌های تلگرامی گفت: متهمین پرونده 8 صبح چهارشنبه برای دریافت رای بدوی به شعبه 15 دادگاه انقلاب مراجعه می‌کنند.

«نعیم رضا نظامی چهارمحالی» در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز گفت: متهمین، چهارشنبه بدون وکلا خود به دادگاه مراجعه می‌کنند. در این مورد رویه برعکس است. موکلین به وکلا خود خبر صدور حکم را می‌دهند. شک داریم که حکم را اصلا به ما بدهند.

نظامی چهارمحالی درباره‌ی تجدیدنظر درباره‌ی رای بدوی صادر شده، ادامه داد: تا به وکلا پرونده رای بدوی ابلاغ نشده است ما نمی‌توانیم تقاضای تجدید نظر کنیم. یک رویه‌ی کلی در آیین دادرسی این است که پرونده‌ای که وکیل دارد، باید رای دادگاه به وکیل ابلاغ شود. شعبه 15 دادگاه انقلاب ترجیح داده است که رای بدوی به متهمان پرونده ابلاغ شود ولی هنگام مراجعه‌ی ما اظهار بی اطلاعی از صدور رای شد.

وی در پایان درباره‌ی گمانه زنی‌ها درباره‌ی رای بدوی گفت: خبر زود منتشر شده است و تا زمانی که رای به وکلا ابلاغ نشود، گمانه زنی ها با شک همراه است. بعد از نشست خبری دادستان تهران در 5 شهریور، ایمان آوردیم که رای صادر شده است و به ما پاسخگو نیستند. روز سه شنبه (7 شهریور) از ساعت 2 به بعد با وثیقه گزاران تماس گرفتند و وثیقه گزاران با ما تماس گرفتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا