خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گشتی بین دلالان دلار در میدان فردوسی

قیمت دلار امروز شیب نزولی اندکی داشت و این کاهش قیمت باعث شده بود که دلال‌های میدان فردوسی به دلیل احتمال کاهش قیمت، خریدی انجام ندهد و فقط فروش دلار داشته باشند، اما قیمت‌ها بین 13000 و یا 13150 تومان متغییر بود، رییس بانک مرکزی  پیش از این گفته بود که قیمت واقعی دلار هشت هزار تومان است و این یکی از دلایلی است که دلالان کاهش قیمت دلار را پیش‌بینی می‌کند.

یکی از دلال‌های میدان فردوسی در مورد خرید یا فروش دلار گفت: «دلار در حال حاضر دور و بر سیزده هزار و صد پنچاه هزار تومان است، اما من خرید ندارم و فقط می‌فروشم.

من پریروز دلارهای خودم را سیزده هزار و هشتصد فروختم. چون فکرش را می‌کردم که قیمت دلار پایین بکشد و به نظرم پایین‌تر هم می‌آید ولی اینکه چه زمان بالا برود را نمی‌دانم، البته بالاهم که می‌رود به این زودی پایین نمی‌آید.»

دلال دیگری قیمت خرید را سیزده هزار تومان اعلام کرد و گفت:«ما سیزده هزارتومان می‌خریم، دیروز قیمت دلار چهارده هزارتومان بود اما امروز سیزده شده، البته یک ساعت به چهارده هزار تومان برگشت ولی دوباره قیمت پایین کشید.

دیشب در خبرها گفتند قیمت دلار واقعی 9 هزار تومان است که برابر ارز نیمایی است، الان همه فروشنده هستند به این دلیل که قیمت‌ها پایین‌تر خواهد آمد. اینها محدودیت جابه جایی بانکی دارند، از دیروز تا به حال در صرافی‌ها اسکناس تزریق کردند و هزار و دویست تومان دلار پایین آمده است. بعد از ظهر فردا یا شنبه شاید باز هم قیمت‌ها پایین‌تر بیاید و پیش بینی همکار من این است که دلار به یازده هزار و دویست تومان می‌رسد. چند وقت پیش همینجا مردم صف می‌بستند و دلار سیزده و هشتصد می‌خریدند، حالا همه‌ی این دلارها به صرافی‌ها  و بانک مرکزی برمی‌گردد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا