خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قرائتی: روحانیون سپاه و ستاد نیروهای مسلح در مدارس حضور یابند

حجت‌الاسلام قرائتی می‌گوید: ۳ هزار روحانی در سپاه و ۴۰۰ روحانی در دیگر بخش‌های ستاد نیروهای مسلح وجود دارد که اگر این روحانیون در مدارس حضور یابند، بسیاری از مشکلات مدارس در بحث اقامه نماز برطرف می‌شود.

به گزارش ایسنا رئیس ستاد اقامه نماز کشور در بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز در گرگان اظهار کرد: اکثر کسانی که به جبهه رفته بودند، اهل نماز بودند و اگر امروز هم کشور وارد جنگ شود، این اهل مسجد هستند که به جبهه‌ها خواهند رفت.

وی با انتقاد از مشخص نبودن بودجه‌ای معین برای نماز، افزود: برای همه‌جا پول وجود دارد به‌جز برای نماز! در احادیث داریم که اگر بنا است برای نماز هزینه کنید و نکردید، دو برابرش را از دست خواهیم داد. در بخش نماز وضعیتمان نسبت به گذشته بهتر است و دولت اقدامات خوبی داشته اما باید بیشتر تلاش شود چراکه فساد در جامعه زیاد است.

رئیس ستاد اقامه نماز به طرح تحول بنیادین آموزش‌وپرورش اشاره کرد و گفت: این طرح تا ۲۰ سال دیگر هم در حد همان طرح باقی خواهد ماند چراکه نیاز به مرد تحول داریم.

قرائتی تصریح کرد: ۳ هزار روحانی در سپاه و ۴۰۰ روحانی در دیگر بخش‌های ستاد نیروهای مسلح وجود دارد که اگر این روحانیون در مدارس حضور یابند، بسیاری از مشکلات مدارس در بحث اقامه نماز برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال فرمودند که ترک نماز، برابر با سقوط انسان خواهد بود، خاطرنشان کرد: عدم توجه به نماز در جامعه امروز باعث افزایش فساد و آسیب‌های اجتماعی شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز با تاکید بر اینکه برای خود دوست نمازخوان انتخاب کنید، گفت: دوستی که اهل نماز نیست، لطف خدا را نادیده گرفته و قطعا لطف شما را هم نادیده خواهد گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا