خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«فعاليت قانونی بادران»

«شایعاتی مربوط به دریافت مبالغ ارزی از بازاریابان توسط شرکت بادران گستران و همچنین توصیه‌هایی خارج از اصول حرفه‌ای و اخلاقی به توزیع‌کنندگان برای فروش مطرح شده است که در بررسی‌ها مشخص شد این موارد صحت نداشته و شرکت بادران تمامی فعالیت‌های خود را بر اساس قانون و رعایت ضوابط قانونی و اخلاقی و زیر نظر نهادهای نظارتی انجام می‌دهد.
امیر گودرزی»


توضیح انصاف نیوز در تاریخ ۱۵ اسفند ۹۸: در پی نامه‌نگاری و تماس‌های شرکت بادران در روزهای اخیر، توضیح مدیر مرکز رسانه و اطلاع رسانی شبکه بادران با عنوان «توضیح فعاليت قانونی بادران» جایگزین دو گزارش با عنوان‌های «آیا شرکت بادران گستران کلاهبردار است؟ و بادران پشت مجوز خود چه می‌کند؟» شده است. بدیهی است که انصاف نیوز به عنوان رسانه‌ای مستقل پیگیر ادعاهای مطرح شده خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چیزی که من از این متن و نظرات این آقای کارشناس برداشت کردم این بود که ایشون خیلی خودشون رو بالا می دونستن و بقیه افرادی که توی شرکت های بازاریابی شبکه ای فعال هستن، همه آدمای کوچیکی هستن! اینکه ایشون به درخواست وزارت صمت و درخواست این شرکت ها برای مشاوره جواب رد دادن هم تصدیق کننده این موضوعه! یک حس حسادتی هم توی حرفای ایشون نسبت به این شرکت ها و افراد موفق داخلشون دیده می شد که جالب بود! همچنین از قسمتی از صحبتای ایشون برمیومد که بخاطر علاقه نداشتن به یک موضوع، در مورد اون موضوع نمیرن اطلاعات دقیقی کسب کنن و بخاطر همین قسمتی از نظراتشون با تردید همراه بود. از دولت هم که چندبار گله کردند که چرا به ایشون برای گرفتن نظرات کارشناسی مراجعه نکردن! در پایان پیشنهاد میشه با آدمای واقعا کارشناس در یک موضوع که اطلاعات دقیقی دارن مصاحبه کنید که در عین داشتن اطلاعات، متواضع و فروتن هم باشند و مخاطب رو سردرگم نکنند. سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا