خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مجلسی که دیگر در راس امور نیست!

سام سکوتی بداغ در یادداشت ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «مجلسی که دیگر در راس امور نیست!» نوشت:

از آغاز فهم رسانه‌ای از سیاست تا قدم نهادن در جمع های متشکل سیاسی و حزبی تنها انتخاباتی که پای صندوق‌های رای حاضر نشده بودم زمانی بود که به دلیل مسافرت دسترسی به صندوق‌های رای نداشتم و هرگز هم به کار دولتی و اعانه دولتی نظر نداشته‌ام که مهر انتخابات در شناسنامه مشوقی برای حضورم باشد.

در تمامی دوره‌های ناامیدی هم با مخالفان صندوق رای به بحث نشسته‌ام که تنها راه تغییر از صندوق‌های رای می‌گذرد و نمی‌توان به مکانیزمی بهتر از صندوق‌های رای فکر کرد.

برای انتخابات مجلس پیش رو اگر چه پس از آغاز کار مجلس دهم و خیانت عده‌ای از نمایندگان که با لیست امید وارد مجلس شدند و تمام مواضعشان علیه امید مردم بود، کمی موجب دلسردی شد اما در نهایت با این گزاره که دیگر به نامزدهای باد به پرچم رای نخواهم داد این بحران ناامیدی را هم از سر گذراندم!

اما موضوع گرانی بنزین و دیده نشدن مجلس در امر تصمیم گیری واژه “امید” را که به اندازه کافی در دولت آقای روحانی ملوث شده بود، لگدمال کرد و باعث شد همچو منی که با تمام جهان بحث اهمیت صندوق‌های رای می‌کرد، از انتخابات مجلس ناامیدتر از نمایندگان و دولت مثلا تدبیر و امید بشود.

اما این موضوع در مورد انتخابات ریاست جمهوری هنوز صادق نیست و مرد اول دولت را همچنان دارای قدرتی برای تغییر می‌دانم و امیدوارم دولت بعدی به قول‌ها و واژگان خیانت نکند تا شاید کور سوی امیدی برای آشتی بین مردم و حاکمیت و فعالان سیاسی و صندوق‌های رای باز شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. زمانی راس امور بود….که وقنی ان نماینده پیشنهاد پوزه بند را داد کسی متعرضش نشد…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا