خرید تور تابستان ایران بوم گردی

موضع مشابه رضا پهلوی به کیهان در مخالفت با برجام

رضا پهلوی در مصاحبه با نشریه‌ی نیوزویک آمریکا گفته است: «مردم ایران تحریم‌های ترامپ را درک می‌کنند. توافق هسته‌ای اوباما یک فاجعه بود».

به گزارش انصاف نیوز، کاربرانی در فضای مجازی به موضع روزنامه‌ی تندروی کیهان در مورد برجام اشاره کرده‌اند که مشابه موضع رضا پهلوی در این باره است.

روزنامه‌ی کیهان در سال‌های اخیر بارها مخالفت با توافق هسته‌ای ایران در دوران اوباما را «فاجعه» خوانده بود، از جمله این موضع را سه باز تیتر یک کرده است:

کیهان، مهرماه ۹۴ با تیتر «اجرای برجام فاجعه آفرین است مجلس اجازه ندهد» نوشت:

«در حالی که هنوز مجلس نظر و رای خود درباره توافق هسته‌ای را اعلام نکرده است، یک مقام بلندپایه دولت اعلام کرد برجام وارد فاز اجرایی شده است».

کیهان، آذرماه ۹۵ با تیتر «فاجعه برجام نتیجه غفلت از هشدارهای رهبری است» نوشت:

«این روزها و پس از اینکه آمریکایی‌ها آخرین میخ‌ها را بر تابوت برجام زدند، عده‌ای در تلاشند شانه از زیر مسئولیت این فاجعه بزرگ را که ۳ سال و نیم از عمر مهم و تعیین‌کننده ملت ایران را از بین برد خالی کنند!»

این روزنامه در فروردین ماه ۹۷ هم با تیتر «برجام فاجعه است با آمریکا یا بدون آمریکا!» نوشت:

«رویکرد غلط دولت درخصوص «احتمال اجرای برجام بدون آمریکا» در حالی است که اکنون مساله، «اصل برجام» است نه «برجام با آمریکا یا بدون آمریکا». برجام اکنون نعش متعفنی است که جز سرخوردگی برای یک ملت و گستاخی دشمن، هیچ عایدی دیگری برای ما نداشت».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا