خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت‌های امروز بازار ارز و سکه

ایسنا نوشت: بازار سکه و طلا امروز نسبت به روز مشابه هفته گذشته با سقوط آزاد قیمت‌ها روبرو شد.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به چهار میلیون و ۳۴۵ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۴۱ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۳۲۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۴۷۶ دلار رسیده است.

نرخ معاملات دلار و یورو

معاملات ارز نیز امروز (شنبه) نسبت به هفته گذشته با روند آرام‌تری آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، در حالی در هفته گذشته قیمت‌ها در معاملات ارز در فضای متفاوت از چند وقت اخیر پیش رفت و رو به افزایش بود که در نهایت روند رو به جلو متوقف شد.

اما در هفته جاری شروع معاملات با شیب ملایم‌تری نسبت به قبل همراه شد و در معاملات بانکی دلار و یورو در کانال پایین‌تر قرار گرفت. بر این اساس امروز (شنبه) بانک‌ها هر دلار آمریکا را حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و هر یورو را تا ۱۳ هزار و ۸۸۰ تومان خریداری کردند.

همچنین ارز مسافرتی هم‌قیمت بازار ارائه شد و حدود ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان در هر یورو قیمت خورده که برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع تا ۵۰۰ یورو و سایر کشورها ۱۰۰۰ یورو برای هر مسافر ارز بانکی اختصاص پیدا می‌کند.

در صرافی‌های مجاز بانکی هر دلار ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می‌شود و ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان برای فروش این ارز قیمت تعیین شده است.

در معامله یورو نیز ۱۴ هزار و ۵۰ تومان نرخ برای خرید تعیین شده و ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان برای فروش در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا