خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای یارانه بنزین؟!

امیر خجسته، نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: یک کمیته حقیقت‌یاب یا یک هیات پارلمانی در جهت راستی آزمایی نحوه پرداخت یارانه های بنزین تشکیل شود و این موضوع را برای مردم شفاف کند.

به گزارش ایسنا، خجسته در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز رانندگان (26 آذر) خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: رانندگان مشکلات زیادی دارند. این مشکلات با گرانی بنزین تشدید شده است. هر چه سریعتر اقدامات لازم برای این قشر اجرایی شود.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: مجلس ماده 51 قانون ایثارگری را تصویب کرده است اما دیوان عدالت اداری آن را رد کرده است. از رئیس قوه قضائیه می‌خواهم که به این موضوع ورود کند.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس خطاب به دولت و وزرای اقتصادی گفت: دولت بعد از گرانی بنزین اعلام کرد که به 60 میلیون نفر یارانه پرداخت می‌کند. وقتی ما به حوزه انتخابیه می‌رویم عده‌ کثیری می‌گویند این یارانه پرداخت نشده است. تنها تعداد کمی گفتند که این یارانه پرداخت شده، چرا قول می‌دهیم و عمل نمی‌کنیم؟

وی در پایان از هیات رئیسه مجلس خواست که یک کمیته حقیقت یاب یا یک هیات پارلمانی برای بررسی وضعیت واریز یارانه‌ها تشکیل شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا