خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده دورتموند و لایپزیش 19 شهریور 1401

پخش زنده دورتموند و لایپزیش 19 شهریور 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم در هفته ششم بوندسلیگا از ساعت 18 به وقت ایران به مصاف هم می‌روند.

لایپزیش 5 امتیازی امروز در ردبول آرنا میزبان دورتموند 12 امتیازی و رده دومی است. برای تماشای پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیش 19 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده دورتموند و لایپزیش 19 شهریور 1401

لایپزیش پرستاره فصل را با شکست 5 بر 3 برابر بایرن در سوپرکاپ آغاز کرد. آن‌ها فصل گذشته قهرمان دی اف بی پوکال شده بودند و امید زیادی برای فصل جدید داشتند. اما آغاز لیگ و دو تساوی برابر اشتوتگارت و کلن و شکست برابر یونیون برلین اصلا خوب نبود! گرچه لایپزیش در هفته چهارم بر وولفسبورگ پیروز شد، اما در هفته پنجم برابر اینتراخت باز شکست سنگینی خورد تا سرمربی آمریکایی تیم در آستانه اخراج قرار گیرد. لایپزیش نهایتا برابر شاختار در لیگ قهرمانان شکست سنگینی خورد تا سرمربی اخراج شود.

دورتموند اما لیگ را با دو پیروزی برابر لورکوزن و فرایبورگ آغاز کرد. زنبورها گرچه در هفته سوم برابر وردربرمن شکست خوردند، در هفته‌های چهارم و پنجم هوفنهایم و هرتا را شکست دادند تا 12 امتیازی شوند!

حاصل 13 تقابل دو تیم در سالیان اخیر، 7 پیروزی برای دورتموند، 4 پیروزی برای لایپزیش و البته 2 تساوی بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیش 19 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 18 از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال دورتموند و لایپزیش 19 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا