خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به توقف فعالیت روسیه در فردو

«سیدعباس موسوی»، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در مورد انتشار برخی اخبار مبنی بر عقب‌نشینی روسیه از انجام وظایف خود در بحث تاسیسات فردو و اینکه گفته می‌شود این موضوع مربوط به بحث تحریم‌های آمریکا علیه ایران است گفت: استباط ما عقب نشینی نیست بلکه یک مشکل فنی است و قابل حل است.

به گزارش ایسنا، سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز در ابتدای نشست خبری خود درگذشت زهرا عبدالمحمدی، خبرنگار پارلمانی فارس را تسلیت گفت و برای خانواده او از خداوند طلب صبر کرد.

موسوی در ادامه به سفرهای اخیر ظریف به ترکیه و قطر اشاره کرد و به تشریح نتایج این سفرها پرداخت. وی گفت: در آینده نزدیک رییس جمهور به مالزی سفر می کنند.

وی  ادامه داد: سفر روحانی به ژاپن نیز در دست برنامه‌ریزی است و پس از قطعی شدن در این مورد اطلاع رسانی می شود.

موسوی همچنین به سفر وزیر خارجه هند به تهران در هفته آینده اشاره کرد و گفت: وزیر امورخارجه هند برای شرکت در کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و هند به تهران سفر می کند.

سخنگوی وزارت خارجه در بخش دیگری از صحبت های خود با انتقاد از برخی رفتارهای دوگانه مقامات سعودی در ارتباط با ایران گفت: ما امیدواریم سعودی‌ها از این رفتارهای دوگانه دست بردارند و دست دوستی که ایران به سمت این کشور و دیگر کشورهای منطقه دراز کرده است را بفشارد.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در مورد انتشار برخی اخبار مبنی بر عقب‌نشینی روسیه از انجام وظایف خود در بحث تاسیسات فردو و اینکه گفته می‌شود این موضوع مربوط به بحث تحریم‌های آمریکا علیه ایران است گفت: استباط ما عقب نشینی نیست بلکه یک مشکل فنی است و قابل حل است.

خبر تکمیل می‌شود…

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا