خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اطلاعیه‌ی استقلال درباره‌ی آخرین وضعیت استراماچونی

باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای درباره روند مذاکره با آندره‌آ استراماچونی توضیح داد.

به گزارش وبسایت باشگاه استقلال، در ساعات گذشته اخبار متناقض و نادرستی در رسانه‌ها در خصوص وضعیت همکاری آندره‌آ استراماچونی با باشگاه استقلال منتشر شده است.

ذکر چند نکته در این مورد ضروری به نظر می‌رسد:

۱- طبق مذاکرات صورت گرفته با سرمربی ایتالیایی، ایشان خواستار پرداخت پول به شکل مستقیم به حساب بانکی خود در ایتالیا شدند که با تلاش فراوان مدیران وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه و پیگیری‌های اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال، پول استراماچونی به ایتالیا منتقل شد. تلاش مسئولان باشگاه استقلال بر این بود که امروز (دوشنبه) انتقال بانکی پول انجام شود ولی این اتفاق هنوز صورت نگرفته و تلاش‌ها کماکان ادامه دارد.

۲-پس از انتقال این پول، طبق درخواست رسمی استراماچونی، موضوع کاهش مدت قرارداد و مواردی دیگر میان وکلای ایشان و مدیران استقلال انجام می‌شود تا این مربی به ایران بازگردد.

۳- از افراد غیرمسئول که در فضای مجازی به گمانه‌زنی مشغول هستند، درخواست می‌کنیم تا از انتشار اخبار نادرست خودداری کنند.

۴- لطفا اخبار مربوط به سرمربی این باشگاه را تنها از طریق سایت رسمی باشگاه استقلال دنبال کنید. مطمئنا تلاش مسئولان استقلال بر حل مشکل پیش روی و حضور استراماچونی در ایران است.

۵- اخبار مربوط به مذاکره با مربیان داخلی و خارجی به این وسیله تکذیب می‌شود و اعلام می‌داریم که مسئولان این باشگاه انرژی خود را بر روی بازگشت آندره‌آ استراماچونی گذاشته‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا