خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«تمرکز بر نیامدن جنتی نباشد، مصباح نیاید»

به گزارش انصاف نیوز، حاج محسن رشید در وبلاگ خود نوشت:

لایه ی پنهان این دوره از انتخابات، رقابت بین جریان اصلاح طلب و اصولگرایان نیست. هرچند که این رقابت قابل انکار نباشد. بلکه اصلاح طلبان و اصولگرایان، ضمن رقابت انتخاباتی (هرچند رقابتی نابرابر) هدف اصلی شان آفت زدایی از کشور است.

امروز کشور از نقش دو جریان آفت زا رنج می برد و نجات از این وضعیت، هدف پنهانی اصلاح طلبان و اصولگرایان فهیم از مشارکت در انتخابات است.

آفت اول جریان دانش آموختگان مکتب مصباحی است که در تمام کشور ریشه‌ دوانیده و انقلاب را به درّه سقوط سوق می دهند.

جریان آفت زاي دوم که ظاهرا ماموریتش تمام شده و کشور را به ورطه فریبکاری، دروغ گویی، سقوط اقتصادی و… کشانده، همچنان چون آتش زیر خاکستر. هرآن ممکن است با ادبیات مردم فریب خود به صحنه بازگردد.

این جریان که علمدارش احمدی نژاد و تئوری پرداز آشکارش مشایی بوده و تیوریسین های اصلی اش ناشناس مانده اند، ممکن است هرآن به بهانه ی ایفای نقش لولوي سر خرمن و به بهانه ی نشان دادن چماق علیه اعتدالیون، دوباره به صحنه بازگردانده شوند؛ کرسی هایی را در مجلس اشغال کنند و یا بر مناصبی (هرچند در سطح غیراستراتژیک) تکیه زنند.

لذا نباید توجه مان روی رای نیاوردن امثال آقای جنتی متمرکز شود. بلکه باید نگران ورود پیروان مکتب جناب مصباح به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا