خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بروید از خودِ موسوی بپرسید چرا می‌گوید تقلب شده»

حامدِ وکیلی در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز به مجری برنامه‌ی افق صداوسیما درباره‌ی نامه‌اش به سیدمحمد خاتمی لیدر جریان اصلاحات پاسخ داد. او نوشت:

جناب آقای امیرحسین ثابتی
سلام علیکم
در نامه‌ای به آقای خاتمی، مدعی شده‌اید که خاتمی مواضعی دارد که آشکار نمی‌کند. برای نمونه به سخنان صادق خرازی و محمدعلی وکیلی اشاره کردید. صادق خرازی در مصاحبه با شبکه شما، نقل کرده است که خاتمی جایی گفته است که حمایت رهبری از دولت “غایت مردانگی” بود. محمدعلی وکیلی نیز در مصاحبه با برنامه دیگری به میزبانی شما، روایتی از نارضایتی خاتمی نسبت به بیانیه‌های میرحسین موسوی بعد از انتخابات ۸۸ داشته است.

شما این دو روایت را، روایت‌های “درگوشی” و “درخفا”ی خاتمی نامیدید و از او خواستید که “مردانگی” کند و خود علناً این سخنان را بگوید.

۱- بسیار تاسف آور است که خبرنگاری با امکانات شما هنوز نمی‌تواند دست‌کم یک جست‌وجوی اینترنتی کند و متوجه شود که جمله‌ای که خرازی نقل کرد در جلسه خصوصی نبود و خبرش در فضای عمومی به طور رسمی پخش شد. لذا از اساس، حرفی درگوشی نبوده است که خرازی بخواهد آن را افشا کند.

۲- قصه زاویه موسوی و خاتمی نیز ماجرای پنهانی نبود که اکنون وکیلی آن را بر آفتاب افکنده باشد. هم خاتمی، هم موسوی، هم بخش قابل توجهی از مردم نسبت به برگزاری آن انتخابات اعتراض داشتند و همچنان نیز تردیدها برای همه معترضان برجای مانده است؛ اما واضح بود که شکل و دامنه اعتراضات متفاوت بود.

۳- اگر می‌خواهید که خاتمی بیاید و “مردانگی” کند و بگوید که ادعایش دقیقاً مطابق با ادعای تقلبی که موسوی مطرح کرد نیست، شما نیز مردانگی کنید و اجازه دهید دقیقاً ادعای خاتمی در مورد آن انتخابات مطرح شود. در واقع، باید در این ده سال مردانگی می‌کردید و می‌گذاشتید میرحسین نیز دقیقاً ادعایش را مطرح می‌کرد. باید مردانگی می‌کردید اجازه می‌دادید تا در دادگاه صالح و بی‌طرف، ادعای موسوی و کروبی مطرح می‌شد. باید مردانگی به خرج می‌دادید و به شکایت بیست سال پیشِ مصطفی تاجزاده از احمد جنتی در دادگاه رسیدگی می‌شد. اگر قرار بر “مردانگی” باشد، مردانگی‌های زیادی بدهکارید.

۴- هیچ می‌دانید دقیقاً از خاتمی چه می‌خواهید؟ می‌خواهید که او بیاید و مضاف بر شما در این ده سال، بر میرحسین بتازد. و همچنان میرحسین، بی‌دفاع در حصر بماند و اجازه دفاع از خود نداشته باشد. دقیقاً اصرار دارید که خاتمی در “نامردی”هایتان شریک شود. زهی مردانگی!

۵- اگر بنا بر مردانگی باشد، هیات حاکمه بیش از همه در این زمینه بدهکار است. صداوسیما تا خرخره غرق در بدهکاریِ مردانگی است. احیاناً فکر نمی‌کنید که خاتمی بگوید شما که مَردید، بروید از خودِ موسوی بپرسید چرا می‌گوید تقلب شده است؟

مردانگی‌هایتان مستدام!
حامدِ وکیلی


متنی که امیرحسین ثابتی، مجری شبکه‌ی افق صداوسیما در اینستاگرام خود منتشر کرده است:

باسمه تعالی
جناب آقای #خاتمی
سلام علیکم. دیشب آقای #صادق_خرازی مشاورتان اعلام کرد که شما در خفا از #رهبر انقلاب بابت حمایت اخیرشان از دولت تقدیر کرده اید و گفته‌اید این کار رهبری “غایت مردانگی” بود.

سال گذشته هم آقای محمد علی #وکیلی نماینده اصلاح طلب تهران در مجلس در گفتگو با برنامه #رو_در_رو گفت شما در جلسات خصوصی بارها با اقدامات و بیانیه های موسوی و کروبی مخالفت کرده‌اید و تاکید کرده‌اید که در انتخابات سال ۸۸ تقلب نشده است.

بر این اساس پیشنهاد می‌کنم به جای اینکه در خفا این سخنان را در گوش اطرافیانتان بگویید، همانطور که مقابل دوربین #تکرار کردید و وضع موجود را رقم زدید، مجددا مقابل دوربین قرار بگیرید اما این بار حرف‌های درگوشی به اطرافیان تان را برای هواداران تان به صورت عمومی بیان کنید. در غیر این صورت باید بپذیرید که شما و جریان #اصلاحات در برابر “غایت مردانگی” رهبری و نظام، “غایت نامردی” را بکار‌ بردید و حقایقی را که برای خودتان اثبات شد و به اطرافیان تان گفتید را حاضر نشدید برای ثبت در #تاریخ به صورت عمومی بیان کنید.

والسلام

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من یک نقد کوتاه به مطالب ثابتی در تلگرام برایش فرستادم بدون بررسی جواب تندی داد. از او خواسته بودم که اینقدر از پیمانکاری نهادی نظامی دفاع نکند و واقعیت های میدانی را از هل فن بپرسد

    1. مجری صدا و سیما جز یک میکروفن در دست مدیریت ارشد نیست که تازه اونهم اختیار و استقلال نداره

  2. درشگفتم…واقعا درشگفتم…..جدا..جدا چه را .از چه کسانی مطالبه میکنید؟؟؟؟؟؟مردانگی؟؟مردانگی؟؟؟؟حقیقتا ازاین حشرات الارض مردانگی میطلبید؟؟؟؟ده سال از این عناصربی اصل وتبار وعروسکان بازیچه فساد(باضم ف وتشدیدس)واختلاس و و و هرانچه خودلایقشان است برعلیه پاکان باتباربی هیچ فرصتی وامکانی
    گفته اند ویقه درانده اند………شاید تلقی شان ازمردانگی ان باشد….. که خوددانند……..

    1. واقعا مردانگی تنها چیزی که نمانده این است یه اعتراض به حق یاناحق هشت سال دوتا نیروی خادم به انقلاب وجنگ را به حصر خانگی نمیدانیم این چه ازادی است

  3. اگراکبرهاشمی پشت واژه تقلب نبود خاتمی ومیرحسین عددی نبودن که این ادعای بزرگ ودروغ رابکنن

    1. کدوم اکبر هاشمی ؟ همون که آخرین تعبیر رهبر از او اخیرا (سال 98) رفیق دیرین بود و تعبیر موسوی در مناظره از او : هاشمی به من چه ؟؟

  4. درخواست مردانگی برای کسانی که خود را بالاتر از قانون میدانند و نه شورای نگهبان ، نه شورای عالی امنیت ملی، نه ۴۰ ملیون رأی را هنوز قبول ندارند و به آدم کشان و هتاکان قانون و شرع لقب خداجو میدهند و همیشه به دشمن این ملت نزدیک تر بوده اند تا به ملت خودشان، واقعا کاری است بس اشتباه.
    دوره اصلاحات که توأم با درگیری های مجلس ششم بود و قتل های زنجیره ای و فتنه انگیزی در دور دوم احمدی نژاد ۸۸ و حمایت از فتنه بنزینی در دولت رفیق شفیقشان که حالا تف سر بالا شده بسیار مرد میخواهد که شما این دست مردانگی زنانه را دارید و با روبند و صورت بسته دائم در فتنه اید. و دم از حق و مدنیت و دموکراسی مردم سالاری میزنید.ولی مردم فقط سالاد عطش قدرت شما هستند

    1. قتلهای زنجیره ای . ترور حجاریان (بله ، ترور) . شکنجه در کهریزک. کارنامه شما از کدام گروه خاص اسمشو نیار افغان بدتر نیست ؟! پس ساکت لطفا

  5. موسوی بابت خون هایی که ریخته شد وتهمتی که زد بیش ازاین ها بدهکاره
    خاتمی هم کمه
    ازنامردیش هرچی گفته بشه کمه
    چی کاربرای مملکت کرد؟
    فقط حرفایی زد که یه عده خوششون بیاد بشنون اما ازعمل خیلی کم گذاشت
    ازطرفی جامعه رو دوقطبی کرد
    جدش جوابشو بده
    آقای وکیلی که خیلی دلت برای خاتمی سوخته
    کاشکی دلت برای این ملت مظلوم می سوخت که فدای سیاست بازی وقدرت طلبی یک مشت ازخدابی خبرشدن

    1. موسوی کسی رو کشته ؟؟؟ یا در کهریزک از عوامل مرتضوی بوده ؟؟؟
      گنه کرد در بلخ آهنگری
      به ششتر زدند گردن مسگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا