خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سورنا ستاری: تحول ناشی از فعالیت استارتاپ ها متوقف نخواهد شد

«سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، گفت: تحولی که ناشی از فعالیت استارتاپ ها و شرکت‌های دانش بنیان در اقتصاد کشور رخ داده است هرگز متوقف نخواهد شد.

به گزارش سیتنا، «سورنا ستاری» در آیین اختتامیه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ و نقل لجستیک و صنایع وابسته که با حضور «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی همراه بود، در سخنانی به بازیگران سنتی صنعت حمل‌ونقل توصیه کرد، در استارتاپ‌ها و شرکت های فناور سرمایه‌گذاری کنند، چراکه در رویارویی با زیست‌بوم نوآوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها در نهایت پیروز میدان خواهند بود.

وی ادامه داد: چراکه رشد شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور بسیار سریع اتفاق می‌افتد و بعضی از این کسب‌وکارها، رشد ۱۰ درصدی هفتگی را تجربه می‌کنند؛ فعالان صنعت حمل‌ونقل باید بتوانند خود را با این زیست‌بوم همراه کنند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در ادامه با اشاره به تفاوت های هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات، بیان کرد: هوشمندسازی، فراتر از الکترونیکی کردن فرآیندهاست و می‌بایست این دو مفهوم تفکیک شود؛ هوشمندسازی زیرساختی کامل و نظام‌مند شکل می‌گیرد که تمامی نقش‌آفرینان صنعت، بتوانند با یکدیگر تعامل کنند؛ در حوزه حمل‌ونقل نیز باید به سوی هوشمندسازی خدمات حرکت کنیم.

وی در ادامه با تاکید براینکه، رشد زیست‌بوم نوآوری و فناوری در کشور بسیار چشمگیر است، گفت: این رشد معنی دار را باید به فال نیک گرفت و بنده همه بازیگران اقتصادی کشور را به پیوستن به این قطار پرسرعت دعوت می‌کنم.

رییس بنیاد ملی نخبگان در ادامه تاکید کرد: تحولی که ناشی از فعالیت استارتاپ ها و شرکت‌های دانش بنیان در اقتصاد کشور رخ داده است هرگز متوقف نخواهد شد و روزی را شاهد خواهیم بود که اقتصاد کشور با حضور این بازیگران جوان، تحولی اساسی را تجربه کند.

به گفته معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، همه باید به زیست بوم نوآوری و فناوری کشور اعتماد کنند و با مشارکت جدی در این عرصه موفقیت خود را تضمین کنند در غیر این صورت شکست آنها ۱۰۰ درصد است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا