خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهروز وثوقی بازیگر جدید “آشغالهای دوست داشتنی اصل”

محمد تاجیک خبرنگار سینمایی در کانال خود در واتس اپ خبر داد: شنیده می‌شود بازیگر جدیدی که در فضای مجازی درباره حضور او در فیلم آشغالهای دوست داشتنی بحثهای متعددی شده ، بهروز وثوقی است.

به گزارش انصاف نیوز، پیش از این محسن امیر یوسفی در گفت وگویی با اعلام اینکه یک بازیگر جدید در نسخه متفاوت فیلم «آشغالهای دوست داشتنی اصل» حضور دارد خبر از ارایه فیلم به دفتر جشنواره‌ی فیلم فجر داده بود .

امیریوسفی در پاسخ به اینکه این نسخه چه فرقی با نسخه‌ی اولیه دارد، گفته بود : این نسخه دلخواه کارگردان است که دقیقا مطابق فیلمنامه پروانه ساخت گرفته از سازمان سینمائی در سال ۹۱ است. نسخه جدید ۵۵ دقیقه با نسخه اکران شده تفاوت دارد که این پلانها جداگانه در پائیز ۹۱ فیلمبرداری شده ولی در نسخه اکران نبود. در این نسخه جدید که هفت سال آماده اکران بوده بازیگری جدید هم حضور دارد که از نقشهای اصلی است و در نسخه اکران شده حضور نداشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یادمه کتابی رو می‌خوندم بنام آبله از داستایوسکی که در شروع جلد دوم کتاب نوشته بود تازگی ها مردان منتقد در جامعه ما زیاد شده اند و مرتب از همه چیز انتقاد می کنند و مرتب هرکاری را ازش انتقادو ایراد می‌گیرند بدون اینکه یکی از آنها راه حل آن را بگویند
    حالا نوبت خبرنگار روزنامه کیهان شده نمیدانم که نویسنده مقاله آن در زمان بهروز وثوقی بوده و در آن زمان در سنی بوده که در خصوص این بازیگر نقد کنه
    ما باید در مورد هر فردی خوشبینانه وبدون اینکه بخواهیم فردی را خراب کنیم مطلب بنویسم
    همه ما انسان ها بجزئ پیامبران اشتباهاتی رو داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا